Margaret napędza widzów marce Deichmann na YouTube
(fot. Screen z Youtube)
W październiku br. Deichmann był najczęściej wyświetlanym kanałem na YouTube wśród kanałów zaliczanych przez Muse (firma specjalizująca się w analizie ruchu na YouTube) do kategorii Odzież i obuwie.
Tylko w październiku kanał marki Deichmann miał 2,374 mln wyświetleń na YouTube. W tym miesiącu firma umieściła w sieci cztery materiały wideo z udziałem piosenkarki Margaret.
Na drugim miejscu zestawienia kategorii odzieżowo-obuwniczej był kanał House Brand – 607,9 tys. wyświetleń, a na trzecim Surgepolonia – 275,1 tys.
W pierwszej dziesiątce najczęściej wyświetlanych kanałów były też: Pitbull West Coast (221,1 tys.), New Balance Poland (142,5 tys.), LiParie (96 tys.), Vistula (44,5 tys.), Kazar Shoes (26,2 tys.), EsotiqLingerie (18,1 tys.), CCC Shoes&Bags (15,6 tys.).
(IKO, 15.11.2017)