Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszył nowy serwis sportowy Interii i Eurosportu

Eurosport.interia.pl zastąpił dotychczasowy serwis sportowy Interii

Grupa Interia i Eurosport uruchomiły serwis o tematyce sportowej Eurosport.interia.pl. Do niedawna Eurosport współpracował z portalem Onet.pl, jednak w sierpniu br., po pięciu latach współpracy, zdecydowano o zakończeniu projektu Eurosport.onet.pl.

Nowy serwis Eurosport.interia.pl zastąpił dotychczasowy serwis sportowy Interii. W ramach umowy Interia i Eurosport łączą działania redakcyjne i reklamowe. Redakcja serwisu składa się z dziennikarzy sportowych Interii oraz ekspertów Eurosportu. W nowym serwisie ma być więcej treści wideo, artykułów, wywiadów, analiz i relacji na żywo. Eurosport oferuje dostęp do materiałów wideo pochodzących z anteny telewizyjnej i produkowanych lokalnie lub centralnie przez Eurosport. 

- Połączenie sił redakcji sportowej Interii i zespołu ekspertów Eurosportu zaowocuje stworzeniem innowacyjnego portalu, w którym użytkownicy internetu znajdą bogatą bibliotekę klipów wideo, artykuły, wywiady, analizy ekspertów, a także relacje na żywo tworzone we współpracy z zespołem Eurosportu - mówi Agnieszka Jurkiewicz, corporate communications manager Discovery Polska, do którego należy Eurosport. Zapytana o czas, na jaki została podpisana umowa, odpowiada: - Zakładamy, że nasza współpraca będzie długofalowa.

Pierwszym dużym wydarzeniem sportowym relacjonowanym przez Eurosport.interia.pl będą Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pjongjang 2018.

Serwis Eurosport.onet.pl powstał we wrześniu 2012 roku w wyniku nawiązania współpracy Onetu i Eurosportu. Eurosport.onet.pl zastąpił wówczas Sport.onet.pl i Eurosport.pl. Obecnie internauci z adresu Eurosport.onet.pl przekierowywani są na Sport.onet.pl. - Jesteśmy wdzięczni naszemu dotychczasowemu partnerowi za wkład w rozwój tej inicjatywy, u której podstaw od początku leżała pasja do sportu. Prowadzimy rozmowy odnośnie do dalszej współpracy, która miałaby charakter projektowy - dodaje Agnieszka Jurkiewicz.


(PM, 14.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

WP: 11 mln zł straty EBITDA segmentu TV po dziewięciu miesiącach

Po pierwszych trzech kwartałach br. Grupa Kapitałowa Wirtualna Polska Holding SA miała o 12,3 proc. wyższe przychody niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

Przychody Wirtualnej Polski urosły do 328 mln zł, z czego 323,4 mln zł stanowiły przychody segmentu online (wzrost o 10,7 proc.), a 4,7 mln zł segmentu TV.

Wskaźnik EBITDA poprawił się o 5,7 proc., do 89,7 mln zł. EBITDA segmentu online wzrosła o 17,4 proc., do 100,6 mln zł. Strata EBITDA segmentu TV wyniosła 11 mln zł.

Wirtualna Polska wypracowała w tym okresie 30,4 mln zł zysku, co oznacza spadek o 1,2 proc.

W samym trzecim kwartale br. Wirtualna Polska miała 113,6 mln zł przychodów (wzrost o 10,3 proc.) i 13,6 mln zł zysku netto (wzrost o 39,5 proc.).

(KOZ, 14.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo