Dział: PRASA

Dodano: Listopad 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Party", "Show" i "Viva!" to najlepiej sprzedające się dwutygodniki people

(fot. okładki gazet)

Magazyn "Party. Życie Gwiazd" (Edipresse Polska) był w sierpniu br. liderem segmentu dwutygodników people.

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż dwutygodnika "Party. Życie Gwiazd" (Edipresse Polska) wyniosła w sierpniu br. 153 647 egz. i była o 17 proc. niższa od średniej z sierpnia ub.r. Na drugim miejscu był "Show" (Wydawnictwo Bauer) – 129 447 egz. (spadek o 26,88 proc.), a na trzecim  "Viva!" (Edipresse Polska) – 87 216 egz. (spadek o 2,25 proc.). (JOK)

 

(a,d, 11.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kocham Futbol" to nowy miesięcznik dla młodzieży na licencji PZPN

Miesięcznik „Kocham Futbol”

Od 8 listopada br. w sprzedaży jest pierwszy numer miesięcznika "Kocham Futbol". Jest wydawany na licencji Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Press

W magazynie "Kocham Futbol" są teksty dotyczące obecnych wydarzeń związanych z piłkarską reprezentacją, jak i jej historia. Pismo adresowane jest do młodych kibiców. Do każdego numeru dodawane będą gadżety. W pierwszym numerze są to naklejki z zawodnikami i plakat.

Redaktorem naczelnym jest Maciej Weber, były dziennikarz "Expressu Wieczornego" i "Gazety Wyborczej". Z "Kocham Futbol" współpracują: trener Marcin Dorna i Paweł Drażba (naczelny PZPN.pl i Laczynaspilka.pl), Robert Błoński ("Przegląd Sportowy"), Olgierd Kwiatkowski (m.in. "Rzeczpospolita") i Tomasz Zapert ("Sieci Prawdy", "Magazyn Literacki Książki"). Za stronę graficzną pisma odpowiada Cezary Jasiński.

"Kocham Futbol" ma 32 strony, kosztuje 9,99 zł i nakład 30 tys. egz. 

Magazyn na licencji Polskiego Związku Piłki Nożnej wydaje Eurograf, za dystrybucję odpowiada Burda Publishing Polska.


(JOK, 11.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo