Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Baza abonentów UPC Polska nieco zmalała

(fot. pixabay.com)

Operator kablowy UPC Polska na koniec trzeciego kwartału br. miał 1,426 mln abonentów – o 0,2 proc. mniej niż rok wcześniej.

Z danych operatora wynika, że z usługi telewizji cyfrowej UPC korzystało na koniec września br. 1,017 mln abonentów (o 2,6 proc. więcej, niż na koniec września ub.r.), telewizji analogowej – 192,3 tys. abonentów (o 11,3 proc. mniej), internetu – 1,123 mln abonentów (o 3,4 proc. więcej), a telefonii – 626,5 tys. abonentów (o 0,8 proc. mniej).
Na koniec trzeciego kwartału br. z platformy Horizon korzystało 420 tys. klientów. Abonenci UPC Polska mieli wykupionych łącznie 2,958 mln usług (wzrost o 1,1 proc.).

(KOZ, 03.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W październiku TVP 2 przed TVP 1, TVP Info przed TVN 24

(fot. pixabay.com)

W październiku br. największy udział w całej widowni telewizyjnej miał Polsat, a liderem oglądalności w grupie komercyjnej (16-49) był TVN. Z tzw. wielkiej czwórki jedynie TVP 2 nieznacznie zwiększył udziału w rynku rok do roku, z kolei kanał TVP Info wyprzedził TVN 24.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym w grupie ogólnej wyniósł w październiku br. 11,36 proc. (spadek z 12,35 proc. w październiku ub.r.). TVN miał 10,84 proc. udziału (spadek z 11,30 proc.), TVP 2 - 8,69 proc. (wzrost z 8,34 proc), a TVP 1 - 8,58 proc. (spadek z 10,46 proc.).

W pierwszej dziesiątce tuż za największymi stacjami była TV 4 - z 4,41 proc. udziału (wzrost z 3,39 proc.), a dalej TVP Info - 3,99 proc. (wzrost z 2,95 proc.), który wyprzedził TVN 24 – ten miał 3,92 proc. udziału (wzrost z 3,66 proc.).

Kolejne miejsca zajęły: TVN Siedem - 3,34 proc. (spadek z 3,52 proc.), TV Puls – 3,22 proc. (wzrost z 3,11 proc.) i TTV - 1,88 proc. (wzrost z 1,49 proc.).

W grupie komercyjnej, czyli wśród widzów między 16. a 49. rokiem życia, w październiku br. wygrał TVN z 13,87 proc. udziału w rynku (spadek z 14,23 proc. rok do roku). Na drugim miejscu był Polsat - 12,69 proc. (spadek z 13,97 proc.), następnie TVP 2 – 7,59 proc. (wzrost z 7,26 proc.) i TVP 1 - 5,31 proc. (spadek z 6,58 proc.). W pierwszej dziesiątce znalazły się także: TV 4 – 4,28 proc. (wzrost z 3,64 proc.), TV Puls - 3,60 proc. (spadek z 3,81 proc.), TVN Siedem – 3,51 proc. (spadek z 3,89 proc.), TTV - 2,42 proc. (wzrost z 1,89 proc.), TVN 24 – 2,09 proc. (wzrost z 2 proc.) i Puls 2 – 1,94 proc. udziału (spadek z 1,88 proc.). Dane: Nielsen Audience Measurement.

(Mackuch, 03.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo