Baza abonentów UPC Polska nieco zmalała
(fot. pixabay.com)
Operator kablowy UPC Polska na koniec trzeciego kwartału br. miał 1,426 mln abonentów – o 0,2 proc. mniej niż rok wcześniej.
Z danych operatora wynika, że z usługi telewizji cyfrowej UPC korzystało na koniec września br. 1,017 mln abonentów (o 2,6 proc. więcej, niż na koniec września ub.r.), telewizji analogowej – 192,3 tys. abonentów (o 11,3 proc. mniej), internetu – 1,123 mln abonentów (o 3,4 proc. więcej), a telefonii – 626,5 tys. abonentów (o 0,8 proc. mniej).
Na koniec trzeciego kwartału br. z platformy Horizon korzystało 420 tys. klientów. Abonenci UPC Polska mieli wykupionych łącznie 2,958 mln usług (wzrost o 1,1 proc.).
(KOZ, 03.11.2017)