Dział: PRASA

Dodano: Październik 31, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"The Guardian" zarabia przede wszystkim dzięki prenumeratom i datkom czytelników

Dziennik “The Guardian” zarabia już więcej na sprzedaży prenumerat i datków niż na sprzedaży reklam - ujawniła Katharine Viner, szefowa redakcji brytyjskiej gazety.

Viner podała za pośrednictwem swojego bloga, że “The Guardian” ma 100 tys. prenumeratorów edycji drukowanej i drugie tyle e-subskrybentów. Dodatkowo 300 tys. czytelników regularnie wpłaca niewielkie kwoty (od 5 do 60 funtów), by wspomóc tytuł. Kolejnych 300 tys. osób ze 140 krajów zdecydowało się na jednorazowe finansowe wsparcie “Guardiana”. Łącznie wygenerowane w ten sposób przychody przewyższyły wpływy z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej w gazecie drukowanej i kanałach cyfrowych. Viner nie ujawnia dokładnej wartości tych przychodów.

Press

(LL, 31.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Październik 31, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Naczelne "Olivii" i "Świata Kobiety" tracą stanowiska

Od 1 listopada br. Wydawnictwo Bauer wprowadza nową strukturę w segmencie magazynów poradnikowych. W wyniku zmian stanowiska tracą Anna Magdziarz, redaktor naczelna "Olivii", i Wanda Biernacka-Conrad - redaktor naczelna "Świata Kobiety".

W Wydawnictwie Bauer segment magazynów poradnikowych obejmuje miesięczniki "Kobieta i Życie", "Olivia" i "Świat Kobiety". Od 1 listopada br. za wymienione tytuły odpowiadać będzie Ewa Kustroń-Zaniewska, dotychczasowa redaktor naczelna miesięcznika "Kobieta i Życie". Pomagać jej mają dwie zastępczynie: Maria Korczyńska (do tej pory wicenaczelna "Kobiety i Życia") i Kamila Sypniewska (do tej pory wicenaczelna "Olivii").

Jak poinformował wydawca, Anna Magdziarz otrzymała wypowiedzenie, a Wanda Biernacka-Conrad jest na zwolnieniu lekarskim.

(JOK, 31.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo