Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Twitter chce większej przejrzystości w reklamach

Twitter zapowiedział, że wprowadzi zmiany, które zwiększą transparentność reklamy prezentowanej w serwisie.

Przedstawiciele serwisu społecznościowego podali, że zamierzają upubliczniać informacje dotyczące zleceń reklamowych. Do publicznej wiadomości podawane mają być m.in. nazwa podmiotu zamawiającego reklamę, jej cena oraz szczegóły targetowania. Jednocześnie Twitter chce bardziej jednoznacznie oznaczać reklamy oraz wprowadzić surowsze kary za publikowanie przekazów reklamowych niezgodnych z regulaminem serwisu.

(LL, 26.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kontrolowany kryzys Media Markt na Facebooku

(fot. facebook.com/MediaMarktPolska/)

W poniedziałek 23 października br. na profilu Media Markt Polska na Facebooku znalazło się oświadczenie, że profil został chwilowo przejęty przez osoby niepowołane. To był żart i element kampanii promocyjnej Media Markt Polska, którą przygotowała agencja Heart & Brain.

"Informujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej wyjaśnić sprawę nieautoryzowanych postów, jakie pojawiły się ostatnio na naszym fanpage'u. Powołaliśmy specjalny zespół do wyjaśnienia zaistniałej sytuacji, a osoby odpowiedzialne zostały już wezwane do złożenia wyjaśnień. Będziemy informować na bieżąco o postępach i mamy nadzieję, że uda nam się niezwłocznie przywrócić normalne funkcjonowanie profilu" – napisano w oświadczeniu zamieszczonym na profilu Media Markt Polska na Facebooku.

Trwające trzy dni beztroskie harce Tytusa de Zoo na fanpage'u Media Markt to był element kampanii zapowiadającej uruchomienie wielokanałowej platformy komunikacyjnej przygotowanej przez agencję Heart & Brain. "Obok Tytusa pojawią się nieodłączni Romek i A’Tomek. Stworzeni przez Papcia Chmiela ikoniczni bohaterowie polskiej popkultury będą promować ducha zabawy i radość płynącą z obcowania z elektroniką w sklepach Media Markt. Wszystko pod hasłem: Precz z nudą!" – informuje agencja Heart & Brain w komunikacie prasowym. Działania obejmą Facebook, Instagram i YouTube.

Kontrolowany kryzys w mediach społecznościowych miał wywołać zainteresowanie firmą w sieci.

(PM, 26.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo