Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix wyemituje obligacje za 1,6 mld dol.

(fot. jgryntysz / pixabay.com)

Serwis streamingowy Netflix ogłosił, że zamierza wyemitować obligacje korporacyjne i dzięki nim sfinansować produkcję lub zakup praw do nowych filmów i seriali.

Dzięki sprzedaży papierów dłużnych Netflix chce zebrać 1,6 mld dol. Zaledwie kilka dni temu amerykański serwis ogłosił, że w przyszłym roku na produkcję i zakup treści chce przeznaczyć 7-8 mld dol. W sumie planowanych jest co najmniej 80 projektów produkcyjnych (filmy, nowe sezony seriali). Netflix ma już ponad 109 mln abonentów.

(LL, 25.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 27, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Apple rekrutuje europejską ekspertkę ds. produkcji kontentu wideo

(fot. pixabay.com)

Koncern Apple zatrudnił Jay Hunt - jedną z najbardziej cenionych brytyjskich producentek telewizyjnych.

Hunt rozpocznie pracę w styczniu przyszłego roku. Ma być jedną z najważniejszych osób w międzynarodowym zespole odpowiedzialnym za produkcję i zakup treści wideo. Szefami tego zespołu będą Jamie Erlicht i Zack Van Amburg, jedni z najbardziej uznanych producentów telewizyjnych na świecie. Do niedawna obaj byli związani z grupą Sony Pictures Television i nadzorowali m.in. produkcję seriali "Breaking Bad", "The Crown" oraz "The Black List".

Hunt ostatnio pełniła rolę chief creative officera w Channel 4 - największej komercyjnej stacji telewizyjnej na Wyspach. Odpowiadała m.in. za popularne programy rozrywkowe: "Gogglebox", "Black Mirror" i "Great British Bake Off". Wcześniej pracowała dla BBC, do którego oferty wprowadziła m.in. seriale "Luther" i "Sherlock".

Koncern Apple zapowiedział niedawno, że w przyszłym roku zamierza przeznaczać 1 mld dol. na produkcję treści wideo.

(LL, 27.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo