Dział: RADIO

Dodano: Październik 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polonijne Radio Emi najbardziej angażujące wśród mediów tradycyjnych na Facebooku

(fot. pixabay.com)

We wrześniu br. wśród mediów tradycyjnych najbardziej angażujące na Facebooku było polonijne Radio Emi. W stosunku do sierpnia br. odnotowało 88-proc. wzrost zaangażowania – wynika z raportu firmy Sotrender.

We wrześniu br. w kategorii mediów tradycyjnych najbardziej angażujący profil miało polonijne Radio Emi. Prawie 117 tys. użytkowników wykonało na nim co najmniej jedną z czynności: polubiło profil, skomentowało lub napisało post.
Na kolejnych miejscach zestawienia są: profil TVN24 – 108 tys. (spadek zaangażowania o 20 proc.), gazeta "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) – 78 tys. (wzrost o 25 proc.).

(JOK, 24.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.