Dział: INTERNET

Dodano: Październik 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Showmax zrobi polską edycją "Saturday Night Live"

Serwis sVoD Showmax w ramach umowy z NBCUniversal nabył prawa do formatu "Saturday Night Live" i stworzy polską wersję programu.

"Wprowadzając format na polski rynek, mamy ambicję stworzyć zupełnie nowy, komediowy zespół. Zebrać w jednym miejscu wybitne talenty, osoby, które nie boją się podejmować kontrowersyjnych tematów i które zapoczątkują zupełnie nowy rodzaj komedii” – powiedział dyrektor zarządzający Showmaksa Maciej Sojka, cytowany w komunikacie prasowym.

Polska edycja od premiery 2 grudnia br. będzie nadawana w soboty wieczorem.

"Saturday Night Live" zadebiutował w 1975 roku na antenie NBC. Program nagrywany jest na żywo z udziałem publiczności i składa się ze skeczy odgrywanych przez grupę aktorów. W odcinkach występują gościnnie celebryci.


(KOZ, 20.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wojciech Fusek i Anna Kaczmarska w zespole Onet-RASP

Anna Kaczmarska i Wojciech Fusek dołączają do Grupy Onet-RAS Polska. Będą odpowiadać odpowiednio: za  treści premium i płatny kontent.

Anna Kaczmarska, jako dyrektor wydawniczy segmentu Treści premium odpowiada za wdrożenie strategii spółki w obszarze premium. To nowe stanowisko. Do jej zadań będzie należał nadzór i koordynacja działań w segmencie, w skład którego wchodzą marki Newsweek Polska i Forbes.

Wojciech Fusek będzie odpowiedzialny za rozwój strategii płatnych treści w Grupie. Do jego pierwszych zadań będzie należało zaimplementowanie nowej platformy sprzedażowej dla marek i produktów z portfolio wydawniczego Grupy Onet-RAS Polska.

Kaczmarska posiada 18-letnie doświadczenie w zakresie projektów redakcyjnych i biznesowych w obszarze mediów tradycyjnych i cyfrowych. Od 2007 roku była związana z Internetowym Domem Mediowym Net S.A. (ZPR S.A.), początkowo jako dyrektor handlowa, następnie jako dyrektor zarządzająca, a od 2011 roku jako Prezes Zarządu. Od 2012 łączyła tę funkcję z zadaniami Prezesa Zarządu spółki badawczej Accorp, a od 2014 roku – z Wiceprezesem Zarządu Grupy Radiowej TIME S.A. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, wydziału Socjologii i Nauk Społecznych.

Fusek jest związany z mediami od 1991 roku, kiedy to rozpoczął pracę w „Gazecie Wyborczej”, w dziale sportowym. W kolejnych latach piastował w wydawnictwie Agora S.A. funkcje m.in. szefa „Gazety Stołecznej”, dyrektora operacyjnego oddziałów regionalnych „Gazety Wyborczej”, dyrektora wydawniczego GW oraz zastępcy redaktora naczelnego GW. Było odpowiedzialny za budowę i rozwój platformy sport.pl. Od lat pisze o historii himalaizmu i redaguje książki poświęcone tej tematyce, np. 6 tomowe dzieło Janusza Kurczaba „Polskie Himalaje”.  (CP)

(20.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo