Dział: INTERNET

Dodano: Październik 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Player.pl rusza z kampanią wizerunkową

Screen z Player.pl

Wystartowała kampania wizerunkowa serwisu VOD Player.pl. Jej celem jest zakomunikowanie zmian w serwisie, grupę odbiorców działań stanowią użytkownicy w wieku 20-44 lat.

Prowadzone działania reklamowe obejmują telewizję, Internet, oraz social media. Kampania potrwa do 5 listopada. Za pomysł, koordynację kampanii oraz kreację odpowiedzialny jest zespół marketingu Player.pl. Planowanie i zakup mediów przygotował dom mediowy Starcom.

Z samej Player.pl korzysta prawie 3 mln użytkowników miesięcznie. Wśród ekskluzywnych produkcji platformy takich jak "Azja Express. Domówka" czy "Kuba Wojewódzki ciąg dalszy", a także popularnych widzów TVN: "Azja Express", "Druga Szansa", "Kuchenne rewolucje", oraz "Diagnoza" użytkownicy znajdą kanały live czy najnowsze polskie produkcje. (TAD)

(19.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.