Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Październik 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

LoveBrands Relations pracuje dla dystrybutora wina TiM

(fot. minka2507 / pixabay.com)

LoveBrands Relations po wygranym przetargu dystrybutora wina firmy TiM jest odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej dla czterech marek: Oak View, Lutzville, Cudgee Creek i Panul.

LoveBrands Relations poprowadzi komunikację w social media dla marek, a także będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego i sponsoring wybranych eventów.
Czas trwania umowy nie został podany.

(AMS, 19.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Październik 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marta Berto dyrektorem PR i marketingu festiwalu Audioriver

Marta Berto ostatnio była marketing and development managerem Salisbury Arts Centre (fot. materiały prasowe)

Marta Berto została dyrektor public relations i marketingu festiwalu muzycznego Audioriver. Zastąpiła Łukasza Naporę, który rozstaje się z organizacją.

Marta Berto ostatnio była marketing and development managerem Salisbury Arts Centre w Wielkiej Brytanii. Wcześniej kierowała m.in. działaniami komunikacyjnymi Docs Against Gravity Film Festival. Współpracowała też m.in. z HBO Europe i Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski.

(IKO, 19.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo