Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kuchenne rewolucje", "MasterChef" i "Mam talent" w TVN w listopadzie najdroższe

Magda Gessler gości na antenie TVN z programem "Kuchenne rewolucje" od 2010 roku (fot. TVN)

Programy "Kuchenne rewolucje", "MasterChef" i "Mam talent" są najwyżej wycenianymi pozycjami w listopadowym cenniku reklamowym telewizji TVN.

Najdroższy, 30-sekundowy spot przy programie Magdy Gessler "Kuchenne rewolucje", emitowanym w czwartki o 21.30, kosztuje 70 tys. zł (wszystkie ceny netto), czyli o 16,9 proc. więcej, niż w listopadzie ub.r.

Ceny reklam wokół programu kulinarnego "MasterChef" (w soboty o 20) sięgają 69,8 tys. zł - o 23,8 proc. więcej. Z kolei ceny spotów przy talent show "Mam talent" (w niedziele o 20) dochodzą do 69,5 tys. zł - to o 23 proc. więcej.

(KOZ, 18.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: etyka mediów

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lekarka z materiału Ziemowita Kossakowskiego chce przeprosin na wizji

Katarzyna Pikulska, lekarka rezydentka z Lublina, która została pokazana w materiałach TVP o "kawiorze i wakacjach", chce przeprosin na wizji.

Lekarka przyznała w rozmowie z dziennikarzami "Dziennika Wschodniego", że musi mierzyć się z falą nienawiści, którą wywołały doniesienia medialne. Przypomnijmy - w materiałach Telewizji Polskiej pokazano, że Pikulska jeździ na luksusowe wakacje, a z drugiej strony bierze udział w proteście rezydentów walczących o podwyżki. Zdjęcia mające udowodnić taką tezę pojawiły się w materiale przygotowanym przez Ziemowita Kossakowskiego z Tvp.info. W rzeczywistości fotografie pobrane z Facebooka Katarzyny Pikulskiej były zdjęciami z wyjazdów na misje medyczne.

Pikulska mówi, że nie przekonują jej przeprosiny Samuela Pereiry opublikowane w mediach społecznościowych. - Twitter nie dociera do przeciętnego Polaka, korzystają z niego przede wszystkim dziennikarze i politycy. Przeprosiny powinny zostać wyemitowane podczas programu, żeby widzowie mieli świadomość, jaka jest prawda - mówi lekarka na łamach "Dziennika Wschodniego".

(PM, 19.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo