Dział: RADIO

Dodano: Październik 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Wnet nadaje czasowo w Warszawie

Do 14 listopada internetowe Radio Wnet może nadawać na częstotliwości 87,8 MHz w Warszawie.

Jest to możliwe dzięki pozwoleniu Urzędu Komunikacji Elektronicznej. - Decyzja ta została wydana na okres 30 dni i termin ten nie może zostać wydłużony - informuje Klaudia Kieliszczyk z biura prasowego UKE.
Radio Wnet podało, że emisja w Warszawie związana jest z 100. rocznicą objawień fatimskich i 200. rocznicą śmierci Tadeusza Kościuszki, a partnerem jest Poczta Polska. Rozgłośnia zaczęła nadawać w Warszawie w poniedziałek 16 października o 18.44 – to dokładna rocznica ogłoszenia wyboru Karola Wojtyły na papieża.
Jak informowaliśmy, Radio Wnet wystąpiło do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o dobór częstotliwości w Warszawie.
Założycielem Radia Wnet jest Krzysztof Skowroński, prezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich.

(KOZ, 17.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: RADIO

Dodano: Październik 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jednocyfrowy wzrost wpływów reklamowych radia

(fot. hschmider / pixabay.com)

We wrześniu br. cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych monitorowanych przez Kantar Media wzrosły o 4,3 proc. w porównaniu z wrześniem ub.r.

Z danych Kantar Media, które nie uwzględniają rabatów, wynika, że największe przychody z tego tytułu uzyskała Grupa RMF – 194,6 mln zł, czyli o 0,1 proc. mniej niż przed rokiem. Wpływy reklamowe Eurozetu wzrosły o 4,2 proc. (do 116,6 mln zł), Grupy Radiowej Time o 5,4 proc. (do 91,4 mln zł), Grupy Radiowej Agory o 12,3 proc. (do 79,4 mln zł), a Polskiego Radia o 9,8 proc. (do 72 mln zł).

We wrześniu br. najwięcej na reklamę w radiu przeznaczył Aflofarm, który wydał 52,9 mln zł, o 15,5 proc. mniej niż rok wcześniej. Wśród największych reklamodawców w tym radiu znalazły się również: Terg z 29,7 mln zł (wzrost o 16,6 proc.) i Lidl – 26,2 mln zł (spadek o 14,4 proc.).

(KOZ, 19.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo