Dział: INTERNET

Dodano: Październik 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serwis Vod.tvp.pl zwiększył o prawie 460 tys. liczbę użytkowników

(fot. pixabay.com)

We wrześniu br. spośród największych serwisów VoD użytkowników przybyło serwisowi Vod.tvp.pl w stosunku do września ub.r. – wynika z badania PBI/Gemius.

Liderem platform VoD był należący do Grupy Onet-RAS Polska Vod.pl, który we wrześniu br. odwiedziło 3,76 mln internautów – o 238,2 tys. mniej niż przed rokiem.

Na drugim miejscu znalazł się Player.pl (TVN), który stracił 499 tys. użytkowników – we wrześniu br. miał ich 3,1 mln. Serwis Vod.tvp.pl (Telewizja Polska) miał 2,88 mln użytkowników – o 459,8 tys. więcej, niż rok wcześniej. Dalej była Ipla.tv (Telewizja Polsat) z 2,03 mln internautów (wzrost o 19,9 tys.).

Spośród aplikacji mobilnych tych serwisów VoD najpopularniejsza była we wrześniu br. aplikacja Ipli – 693 tys. użytkowników. Za nią był Player z 602,4 tys. użytkowników. Aplikacja mobilna Vod Onet miała 101,6 tys. użytkowników, a Tvp.pl (również z treściami w modelu VoD) – 57 tys.

Ponadto z aplikacji desktopowej Ipli skorzystało 354,3 tys. internautów (o 247 tys. mniej niż rok wcześniej).

We wrześniu br. stronę Netflix.com odwiedziło 996,1 tys. internautów (o 720,4 tys. więcej), a Showmax.com – 819 tys. Ich aplikacje miały odpowiednio: 89,7 tys. i 111,4 tys. użytkowników.


(KOZ, 17.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

NaTemat.pl testuje nową stronę główną

NaTemat.pl - różne wersje strony głównej (screen ze strony NaTemat.pl)

Serwis NaTemat.pl zmienia wygląd strony głównej. Testy potrwają do końca października br.

Serwis testuje ułożenie strony głównej, w którym zdjęcia się nie stykają, co daje większą przejrzystość. Nie ma także haseł, np. Sondaż, Raport, Dzieje się, które wcześniej znajdowały się na pomarańczowym tle. – Zakładamy, że test nowego układu strony głównej potrwa do końca października. Nie wykluczamy, że będziemy chcieli sprawdzić też inne formaty. Jeśli chodzi o efekty w statystykach, na głębszą analizę przyjdzie czas pod koniec miesiąca, bo jest tutaj wiele zmiennych wpływających na ostateczny wynik – mówi Michał Gąsior, szef strony głównej NaTemat.pl. - Zestawiamy te zmiany z danymi i monitorujemy, jak reagują czytelnicy. I to przynosi efekty. Pierwsze 15 dni października to najlepszy wynik NaTemat od marca tego roku - dodaje Gąsior.

Michał Mańkowski, dyrektor ds. core businessu w Grupie NaTemat oraz redaktor naczelny serwisu NaTemat.pl, dodaje, że zmiany są efektem badań fokusowych wśród użytkowników. - Przeprowadzamy serię mniej lub bardziej widocznych zmian, których cel jest zawsze ten sam: zwiększenie komfortu korzystania z naszych stron, a co za tym idzie, zwiększenie liczby czytelników – mówi Michał Mańkowski.

Pod koniec września br. redaktor naczelną NaTemat.pl przestała być Agata Komosa. Nowym naczelnym został Michał Mańkowski.


(JOK, 17.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo