Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Francja walczy z retuszowanymi reklamami

(fot. pixabay.com)

Od początku października we Francji obowiązuje prawo, które nakazuje informowanie o retuszowaniu fotografii wykorzystanych w reklamach.

Fotografie, które nawet w niewielkim stopniu zostały zmienione, muszą mieć informację "Photographie retouchée", czyli "zdjęcie wyretuszowane". Za niezastosowanie się do nowych przepisów grozi kara grzywny w wysokości 30 proc. kosztów powstania reklamy, ale nie mniej niż 37,5 tys. euro.


(LL, 03.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert Lewandowski we współpracy z Group One uruchamia dom mediowy

Od lewej: Maciej Hutyra, Marek Żołędziowski, Robert Lewandowski, Jakub Potrzebowski i Kamil Wiszowaty

Najsłynniejszy polski piłkarz Robert Lewandowski objął 49 proc. udziałów w domu mediowym RL Media, który uruchamia z holdingiem Group One - informuje "Puls Biznesu".

RL Media będzie planował strategie medialne dla Roberta Lewandowskiego, ale również dla jego żony Anny. „Dotychczas nie było takiego podmiotu w Polsce. Cieszę się, że dzięki kampaniom mediowym o globalnej skali, w które jestem zaangażowany, w Polsce powstaje dom mediowy o tak unikatowych cechach i ogromnym zasięgu” - powiedział Lewandowski w rozmowie z "PB".

Piłkarz nie ukrywa, że chce ściągnąć do RL Media również innych czołowych polskich sportowców. „PB” informuje, że RL Media ma się stać firmą dla najsłynniejszych polskich sportowców. Sam Lewandowski też stopniowo będzie przenosił do nowego domu mediowego zarządzanie własną marką, obecnie rozproszoną po kilku globalnych domach mediowych.

"Anna i Robert to dzisiaj jedne z najsilniejszych polskich »marek«. W ich przypadku chęć wpływu na sposób kreowania własnego wizerunku to oczywisty przejaw biznesowej dojrzałości. Dziś nie da się planować naprawdę skutecznych kampanii, a jednocześnie oddzielać kreację od mediów. RL Media jest więc kolejnym naturalnym ruchem po stworzeniu Stor9_. Dzięki współpracy z Group One, do „szatni” Lewandowskich dołącza najlepszy zespół specjalistów mediowych na rynku – spółka korzystać będzie z know how całej naszej grupy. Łączy nas przekonanie, że przyszłość należy do mediów digitalowych i wygrają Ci, którzy tam będą najsilniejsi. Pracujemy dla wielkich międzynarodowych i polskich marek. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaoferować Ani i Robertowi międzynarodowy zasięg i standard serwisu, a jednocześnie indywidualne i jakościowe podejście sterowane z Warszawy” – powiedział, cytowany w informacji prasowej Marek Żołędziowski, CEO Group One.

W czerwcu br. Robert Lewandowski zainwestował w agencję Stor9_, która specjalizuje się w tworzeniu i realizowaniu strategii komunikacyjnych łączących wszystkie obszary zawodowej aktywności Roberta i Anny Lewandowskich. Piłkarz zainwestował też w serwis Sporticos.com, zajmujący się statystykami piłkarskimi i wyniki meczów na żywo oraz portal ślubny Wedding.pl. Jest także wspólnikiem jednego z polskich funduszy venture capital - Protos VC, który inwestuje w start-upy.


(03.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo