Dział: INTERNET

Dodano: Październik 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Fal awansował na szefa newsroomu Gazeta.pl

Michał Fal w Gazeta.pl pracuje od 2014 roku (fot. materiały prasowe)

Michał Fal został szefem newsroomu portalu Gazeta.pl (Agora SA), a Karolina Deling-Jóźwik jest szefową wydawców strony głównej.

Michał Fal na stanowisku szefa newsroomu zastąpił Hannę Rydlewską, która przeszła do zespołu tworzącego polską edycję magazynu "Vogue". Wcześniej był szefem wydawców serwisu Wiadomości.gazeta.pl, sekretarzem redakcji i superwydawcą strony głównej portalu. W Gazeta.pl Fal pracuje od 2014 roku. Nowym sekretarzem redakcji Gazeta.pl został Jan Rakoczy, wydawca serwisu Wiadomości.gazeta.pl.

Zastępczynią Michała Fala została Milena Bryła, która dotychczas w roli producenta odpowiadała w portalu za newsową obsługę głównych wydarzeń.

Z początkiem października br. do zespołu Gazeta.pl dołączyła też Karolina Deling-Jóźwik, która objęła nowe stanowisko szefowej wydawców strony głównej Gazeta.pl. Przez ostatnie trzy lata była wydawcą strony głównej Wirtualnej Polski.

(KOZ, 03.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Raport Storyclash: Wirtualna Polska pozostaje liderem interakcji

Analizę przygotowała dla "Presserwisu" firma Storyclash

Wirtualna Polska, podobnie jak w sierpniu, także we wrześniu br. miała najwięcej interakcji na Facebooku, Twitterze i Google+ - wynika z analizy firmy Storyclash przygotowanej dla "Presserwisu".

W sumie, jak wyliczył dla "Presserwisu" Storyclash, polskie serwisy informacyjne odnotowały we wrześniu br. 17,57 mln interakcji (m.in. reakcji, komentarzy, udostępnień) - o 13 proc. mniej niż w sierpniu br. Najwięcej z nich (765,3 tys.) było 1 września.

Najwięcej interakcji miała Wirtualna Polska - 1,75 mln (spadek o 29,3 proc. w porównaniu z sierpniem), TVN 24 - 1,5 mln (spadek o 17,4 proc.) i NaTemat - 1,42 mln (spadek o 16,1 proc.).

Jeśli chodzi o treści, to najczęściej użytkownicy reagowali na post opublikowany 21 września przez serwis Noizz.pl z linkiem do tekstu pt. "Wrzuć zużytą butelkę, odbierz pieniądze. Takie automaty mogą stanąć w Polsce już niedługo". W czołówce były również: "Nad Stany Zjednoczone i Karaiby nadciąga śmiercionośny huragan Irma" (naTemat.pl, 6 września) i "Jest w Polsce taki dom, w którym stare psy kochane są najbardziej..." (Toteraz.pl, 8 września).

(KOZ, 04.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo