Dział: RADIO

Dodano: Październik 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Meloradio promowane w telewizji, internecie, kinie i na outdoorze

Kampania rozpoczęła się z początkiem października (fot. Eurozet)

Eurozet z początkiem października br. rozpoczął kampanię wizerunkową sieci Meloradio, która we wrześniu br. zastąpiła Radio Zet Gold.

Kampania prowadzona jest pod hasłem ”Dobra muzyka i wszystko gra” i obejmuje telewizje, internet, kino oraz nośniki reklamy zewnętrznej w 21 miastach, w których nadaje Meloradio. Kreację Eurozet przygotował we własnym zakresie, a media firma zaplanowała razem z domem mediowym Zenith. Wraz z kampanią do sprzedaży trafia składanka Meloradia wydana nakładem Sony Music.

(KOZ, 02.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: media narodowe

Dział: RADIO

Dodano: Październik 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Debiut Radia Chopin szykowany na 11 listopada

(fot. masterek / pixabay.com)

Radio Chopin, rozgłośnia cyfrowa Polskiego Radia, rozpocznie nadawanie 11 listopada. Wcześniej zapowiadano jej start na początek października.

- Planowana data uruchomienia Radia Chopin to 11 listopada 2017 roku. Rocznica odzyskania przez Polskę niepodległości zasługuje na wyjątkowe uczczenie - informuje Małgorzata Kaczmarczyk, rzeczniczka prasowa Polskiego Radia.

W lipcu br. przedstawiciele Polskiego Radia podawali, że spółka uruchomi Radio Chopin 1 października i tłumaczono, że data nie jest przypadkowa, bo 1 października przypada Międzynarodowy Dzień Muzyki, a październik kojarzony jest z muzyką Fryderyka Chopina.

Jak informowaliśmy, Radio Chopin na multipleksie radia cyfrowego zajmie miejsce Radia Rytm.

Radio Chopin nadawało już podczas XVII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina.

Polskie Radio nadaje również cyfrowe Radio Dzieciom.

(KOZ, 04.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo