Dział: INTERNET

Dodano: Październik 01, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Edipresse Polska zmienia strukturę organizacyjną i tworzy nowe stanowiska

Od 1 października w Edipresse Polska będą nowe stanowiska: dyrektorów ds. digital platform multimedialnych i szefa działu operacji cyfrowych.

Izabela Bielecka-Gnaś, dotychczasowa redaktor naczelna Babyonline.pl, będzie dyrektorem ds. digital multimedialnej platformy poradnikowo-parentingowej-fit. Ma odpowiadać za serwisy Polki.pl, Gotujmy.pl, Ilewazy.pl i Babyonline.pl. Obowiązki redaktor naczelnej platformy parentignowej po Bieleckiej-Gnaś przejmie Aleksandra Sokalska, dotychczasowa zastępczyni redaktor naczelnej.

Z kolei Dorota Szostek-Rejowska, obecna dyrektor produktu Wizaz.pl, zostanie dyrektor ds. digital platformy multimedialnej people, glossy, style and beauty. Będzie odpowiadać za strony Wizaz.pl, Party.pl i Viva.pl. Jednocześnie Beata Zawistowska, obecna dyrektor produktu internetowego Party.pl i Viva.pl, ma pracować nad nową odsłoną serwisu Viva.pl.

Ponadto w Edipresse Polska będzie stanowisko head of digital operations, które obejmie Karolina Stępczyńska. Będzie odpowiadać za strategię rozwoju spółki w obszarach SEO, SEM, wideo, nowych produktów reklamowych oraz analityki i badań. Dotychczas Stępczyńska pracowała jako dyrektor ds. wideo i dyrektor produktu Polki.pl.

Utworzenie nowych stanowisk Edipresse tłumaczy zmianami w strukturze organizacyjnej wydawnictwa wynikającymi z uruchomienia we wrześniu br. multimedialnych platform produktowych.

(MM, 01.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 01, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polscy internauci najczęściej klikają w reklamy artykułów spożywczych

(fot. pixabay, CC0 Creative Commons)

W Polsce internauci najczęściej klikają w reklamy produktów spożywczych i kosmetyków - wynika z raportu AdMonitor opracowanego przez firmę Gemius.

W Polsce największy współczynnik CTR (stosunek liczby kliknięć do odsłon) odnotowano dla reklam artykułów spożywczych (1,20) i kosmetycznych (1,02). Trzeci najwyższy współczynnik klikalności mają produkty z branży telekomunikacyjnej i ze zbiorczej kategorii media i książki (po 0,78 CTR).
Najrzadziej klikanymi reklamami w Polsce są materiały promujące sprzęt domowy, aktywność sportową i wypoczynek (CTR 0,61).
Badanie zostało przeprowadzone w okresie od stycznia do czerwca 2017 roku.

(MM, 01.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo