Dział: INTERNET

Dodano: Październik 01, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Edipresse Polska zmienia strukturę organizacyjną i tworzy nowe stanowiska

Od 1 października w Edipresse Polska będą nowe stanowiska: dyrektorów ds. digital platform multimedialnych i szefa działu operacji cyfrowych.

Izabela Bielecka-Gnaś, dotychczasowa redaktor naczelna Babyonline.pl, będzie dyrektorem ds. digital multimedialnej platformy poradnikowo-parentingowej-fit. Ma odpowiadać za serwisy Polki.pl, Gotujmy.pl, Ilewazy.pl i Babyonline.pl. Obowiązki redaktor naczelnej platformy parentignowej po Bieleckiej-Gnaś przejmie Aleksandra Sokalska, dotychczasowa zastępczyni redaktor naczelnej.

Z kolei Dorota Szostek-Rejowska, obecna dyrektor produktu Wizaz.pl, zostanie dyrektor ds. digital platformy multimedialnej people, glossy, style and beauty. Będzie odpowiadać za strony Wizaz.pl, Party.pl i Viva.pl. Jednocześnie Beata Zawistowska, obecna dyrektor produktu internetowego Party.pl i Viva.pl, ma pracować nad nową odsłoną serwisu Viva.pl.

Ponadto w Edipresse Polska będzie stanowisko head of digital operations, które obejmie Karolina Stępczyńska. Będzie odpowiadać za strategię rozwoju spółki w obszarach SEO, SEM, wideo, nowych produktów reklamowych oraz analityki i badań. Dotychczas Stępczyńska pracowała jako dyrektor ds. wideo i dyrektor produktu Polki.pl.

Utworzenie nowych stanowisk Edipresse tłumaczy zmianami w strukturze organizacyjnej wydawnictwa wynikającymi z uruchomienia we wrześniu br. multimedialnych platform produktowych.

(MM, 01.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 01, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coraz więcej pism sięga po finansowanie społecznościowe

Media korzystają z serwisu Patronite.pl

Crowdfunding jest coraz popularniejszą formą pozyskiwania funduszy przez wydawnictwa, ale bardziej liczy się dla nich idea niż konkretny wynik finansowy.

- Zauważamy, że kategoria media i dziennikarze zyskuje na popularności – mówi Michał Leksiński, impression designer platformy Patronite.pl (Grupa Crowdfunding Polska).

Za pośrednictwem tego serwisu największe wsparcie finansowe otrzymują od internautów: kwartalnik "Wieź" (Towarzystwo Więź) - średnio miesięcznie 1825 zł (w sumie od połowy sierpnia br. 2 655 zł), e-czasopismo społeczno-polityczne i portal Magna Polonia (Magna Polonia) – 1 630 zł miesięcznie (od września ub.r. 17 905 zł), miesięcznik internetowy "Nowa Konfederacja" (Nowa Konfederacja) – 1308 zł miesięcznie (od lutego br. - 9530 zł), portal Jagiellonski24.pl (Klub Jagielloński) – 1149 zł miesięcznie (od września ub.r. 21 322 zł).

- Pieniądze, które otrzymujemy od patronów, przeznaczamy na wynagrodzenia wypłacane autorom, korekcie czy grafikowi. Zgłosiliśmy się na Patronite.pl, aby zaktywizować ludzi; to był eksperyment, który się udał i który znalazł naśladowców – mówi Bartosz Brzyski, sekretarz redakcji Jagiellonski24.pl.
- Osoby utożsamiające się z nami ideowo mogą zobowiązać się do regularnego wsparcia finansowego. To mogą być niewielkie kwoty, ale dla nas ważne - mówi Zbigniew Nosowski, redaktor naczelny "Więzi".

(JOK, 01.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo