Serwis Prasa+ Siła Marki ZKDP z pełną funkcjonalnością
(fot. pixabay)
Związek Kontroli Dystrybucji Prasy uruchomił wszystkie funkcjonalności bezpłatnego serwisu Prasa+ Siła Marki.
Związek Kontroli Dystrybucji Prasy uruchomił wszystkie funkcjonalności bezpłatnego serwisu Prasa+ Siła Marki.
Serwis działa pod adresem Prasaplus.pl. Został on przygotowany z myślą o przedstawicielach domów mediowych, agencji reklamowych i reklamodawców. Platforma umożliwia dostęp do informacji i danych dotyczących tytułów prasowych zarejestrowanych w ZKDP.
Prasaplus.pl składa się z trzech działów. Pierwszy z nich to Raporty tytułów. W tym dziale znajdują się dane pochodzące z ZKDP, Polskich Badań Czytelnictwa i Polskich Badań Internetu. W tej części widoczna jest też średnia miesięczna liczba polubień na Facebooku fanpage'ów gazet.
Z kolei w dziale Analizy użytkownik może wygenerować raporty dla dowolnej liczby tytułów dotyczące np. sprzedaży.
W dziale Wydawcy znajdują się m.in.: dane teleadresowe wydawców, informacje o ich tytułach prasowych, ich zasięgu, a także link do cennika reklam.
Prasaplus.pl jest serwisem bezpłatnym. Bez logowania użytkownicy mają dostęp do aktualnych raportów oraz informacji o wydawcach. Po rejestracji można przeglądać archiwalne raporty, a także korzystać z działu Analiz i tworzyć własne zestawienia.
Niezależnie od Prasaplus.pl działa płatny system ZKDP - Teleskop. - W tym systemie znajduje się więcej danych. Przykładowo w Prasie+ wydawca dziennika może wskazać najlepszą sprzedaż w konkretnym dniu tygodnia, a w Teleskopie znajdują się dane dotyczące wszystkich dni tygodnia - mówi Kamil Tajl, specjalista ds. kontroli dystrybucji prasy w ZKDP. Dodaje, że w Teleskopie jest dostęp do danych od 1994 roku, a w Prasie+ od listopada 2015 roku. Dostęp do Teleskopu kosztuje 500 zł netto za miesiąc. Członkowie ZKDP mają nieograniczony, bezpłatny dostęp.
(JOK, 30.09.2017)