Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 29, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trzy nowe programy wideo w Onecie

(fot. materiał prasowy)

Nowe programy w Onecie poprowadzą Małgorzata Ohme, Piotr Kędzierski i Piotr Najsztub.

Psycholog Małgorzata Ohme będzie gospodarzem programu "Oczami matki" (od 7 listopada). Ohme porozmawia z matkami znanych osób ze świata sportu, mediów, sztuki i showbiznesu.

W połowie października w Onecie zadebiutuje program dziennikarza Rock Radia "Pograne" (w środy o 19). Ma to być format rozrywkowy o grach komputerowych i e-sporcie.

Trzecią nowość – talk-show "18.45. Czas na zasady" (od listopada) – poprowadzi natomiast dziennikarz Piotr Najsztub.

(KOZ, 29.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 01, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Edipresse Polska zmienia strukturę organizacyjną i tworzy nowe stanowiska

Od 1 października w Edipresse Polska będą nowe stanowiska: dyrektorów ds. digital platform multimedialnych i szefa działu operacji cyfrowych.

Izabela Bielecka-Gnaś, dotychczasowa redaktor naczelna Babyonline.pl, będzie dyrektorem ds. digital multimedialnej platformy poradnikowo-parentingowej-fit. Ma odpowiadać za serwisy Polki.pl, Gotujmy.pl, Ilewazy.pl i Babyonline.pl. Obowiązki redaktor naczelnej platformy parentignowej po Bieleckiej-Gnaś przejmie Aleksandra Sokalska, dotychczasowa zastępczyni redaktor naczelnej.

Z kolei Dorota Szostek-Rejowska, obecna dyrektor produktu Wizaz.pl, zostanie dyrektor ds. digital platformy multimedialnej people, glossy, style and beauty. Będzie odpowiadać za strony Wizaz.pl, Party.pl i Viva.pl. Jednocześnie Beata Zawistowska, obecna dyrektor produktu internetowego Party.pl i Viva.pl, ma pracować nad nową odsłoną serwisu Viva.pl.

Ponadto w Edipresse Polska będzie stanowisko head of digital operations, które obejmie Karolina Stępczyńska. Będzie odpowiadać za strategię rozwoju spółki w obszarach SEO, SEM, wideo, nowych produktów reklamowych oraz analityki i badań. Dotychczas Stępczyńska pracowała jako dyrektor ds. wideo i dyrektor produktu Polki.pl.

Utworzenie nowych stanowisk Edipresse tłumaczy zmianami w strukturze organizacyjnej wydawnictwa wynikającymi z uruchomienia we wrześniu br. multimedialnych platform produktowych.

(MM, 01.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo