Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 27, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gazeta.pl uruchomiła serwis dla rodziców

Gazeta.pl Junior to projekt dla rodziców uczniów (fot. materiały prasowe)

Agora uruchomiła serwis Gazeta.pl Junior. Jest on adresowany do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, działa w ramach portalu eDziecko.pl.

W nowym serwisie Agory są informacje z zakresu psychologii, medycyny, odżywiania i prawidłowego rozwoju dzieci. Ważną jego częścią są materiały wideo. Za serwis odpowiada Marzena Szkolak, lifestyle content director w Gazeta.pl. Treści tworzą redaktorzy Lifestyle Gazeta.pl współpracujący z zespołem eDziecko.

(JOK, 27.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 27, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coraz więcej użytkowników smartfonów i tabletów ogląda na nich treści wideo

(fot. pixabay.com)

67 proc. internautów oglądało w ciągu ostatniego miesiąca treści wideo na smartfonach, a 30 proc. na tabletach – wynika z badania przeprowadzonego przez IRCenter.

Wśród internautów posiadających smartfon przynajmniej raz dziennie ogląda na nim materiały wideo 74 proc. respondentów, co oznacza wzrost z 41 proc. w porównaniu z ub.r. W przypadku użytkowników tabletów treści wideo ogląda na tym urządzeniu codziennie ponad połowa badanych (52 proc.), podczas gdy rok temu – 29 proc.
Jeśli chodzi o wiek internautów oglądających wideo na smartfonach, w przypadku kobiet najliczniejszą grupę stanowią osoby poniżej 24. roku życia (17 proc.), a mężczyzn – między 25. a 34. rokiem życia (15 proc.).

Spośród posiadaczy tabletów największą grupą są osoby między 25. a 34. rokiem życia (17 proc.), wśród kobiet, i między 25. a 34. rokiem i 35. a 44. rokiem (po 16 proc.), jeśli chodzi o mężczyzn.

Badanie przeprowadzono we wrześniu br. wśród uczestników panelu badawczego Ideas na próbie 1 tys. internautów.

(KOZ, 27.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo