Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coca-Cola reklamuje się w grze FIFA 18

(fot. Screen z Youtube)

Alex Hunter, fikcyjny bohater fabularnej wersji gry komputerowej FIFA 18, został pierwszym w historii Coca-Coli wirtualnym ambasadorem tej marki.

W popularnej grze komputerowej Hunter będzie promować napój Coca-Cola Zero Sugar. W ramach współpracy Coca-Coli i produkującej grę firmy EA Sports powstanie specjalna linia opakowań napoju (butelek i puszek) i produktów marketingowych wykorzystujących postać Huntera.

W ubiegłorocznej edycji gry FIFA Hunter promował markę Adidas. FIFA 18 będzie mieć premierę 29 września br.


(LL, 25.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najpopularniejsi youtuberzy zarabiają średnio 27 tys. zł miesięcznie

(fot. Screen z Youtube)

Z raportu agencji GetHero i portalu APYnews poświęconego serwisowi YouTube wynika, że miesięczne wynagrodzenia twórców posiadających mniej niż 250 tys. subskrybentów to od 3,7 tys. do 4,5 tys. zł.

Właściciele kanałów z co najmniej milionem subskrybentów zarabiają średnio 27 tys. zł. Najwięcej zarabiają youtuberzy prowadzący kanały z kategorii lifestyle – średnio 13 166 zł (średnia liczba subskrypcji – 359 tys.).
Wynagrodzenie za jednorazową współpracę z marką waha się od 1475 zł do 29 287 zł.
73 proc. twórców współpracuje komercyjnie z markami, ale ich wpływy pochodzą też z reklam AdSense (deklaruje je 96 proc. ankietowanych). 69 proc. badanych zarabia na udziale w eventach, 45 proc. na prowadzeniu sponsorowanych przez widzów transmisji na żywo, a 30 proc. na działalności własnego sklepu.
Twórcy raportu telefonicznie i e-mailowo przepytali 104 twórców wideo na YouTube, reprezentujących różne rodzaje kanałów.

(MM, 25.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo