Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Milionerzy" wrócili na antenę TVN ze średnią widownią 1,78 mln

(fot. Screen z Youtube)

W nowym sezonie teleturniej "Milionerzy" w TVN ogląda średnio 1,78 mln widzów.

Po przerwie wakacyjnej TVN emituje teleturniej "Milionerzy" od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55. Pierwszy odcinek nowego sezonu pokazano we wtorek 5 września br. Najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 21 września br. - 2,31 mln. Podczas emisji teleturnieju TVN jest wiceliderem oglądalności w grupie ogólnej - 11,79 proc. udziału w rynku. Na pierwszym miejscu jest TVP 2 - 26,03 proc. udziału w rynku, na trzecim miejscu Polsat - 10,28 proc., a na czwartym TVP 1 - 8,29 proc. W grupie komercyjnej (widzowie 16-49) TVN ma 12,51 proc. udziału w rynku i także przegrywa z TVP 2 - 22,59 proc. Mniejszy udział mają Polsat - 13,18 proc. i TVP 1 - 5,65 proc.

Przed wakacjami, od 9 lutego do 18 maja br. teleturniej "Milionerzy" przyciągał do TVN średnio 2,35 mln widzów. 

Dane: Nielsen Audience Measurement.


(Mackuch, 25.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Cieśla, Olgierd Dobrzyński i Marek Szafarz uruchamiają projekt TVO

W poniedziałek 2 października br. rusza platforma zakupowo-sprzedażowa TVO. Tworzą ją byli menedżerowie Grupy TVN.

TVO to kanał telewizyjny TVO (na początek na platformie Cyfrowego Polsatu), serwis e-commerce Tvo.pl i profile w mediach społecznościowych. Szefami telewizji są Michał Cieśla (były członek zarządu i prezes Mango Media, należącej do niedawna do Grupy TVN) i Olgierd Dobrzyński (były country manager Discovery Networks i Eurosportu na Europę Środkową, członek zarządu Grupy TVN i prezes Mango Media). Nadawcą kanału i właścicielem serwisu będzie założona w 2014 roku przez Michała Cieślę spółka TVO (wcześniej TV Okazje)
Koordynacją i realizacją działań marketingowych związanych z wprowadzeniem na rynek TVO zajmuje się były dyrektor marketingu Grupy TVN Marek Szafarz oraz należąca do niego agencja Mediasplit.

(KOZ, 25.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo