Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowość Polsatu "Supermodelka Plus Size" ma 1,54 mln widzów

fot. materiały prasowe Polsatu

"Supermodelka Plus Size", nowy reality show Polsatu, ogląda średnio 1,54 mln widzów. W czasie emisji programu nadawca jest wiceliderem rynku.

"Supermodelka Plus Size" na antenie Polsatu jest od 6 września br. - w środy o godz. 20.40. Uczestniczki programu, które noszą ubrania w rozmiarze minimum 42, walczą o tytuł supermodelki. Ocenia je jury, w którym zasiadają m.in. projektantka mody Ewa Minge i Rafał Maślak, mister Polski 2014, model i bloger. Do tej pory wyemitowano trzy odcinki. Najwięcej widzów przyciągnął pierwszy - 1,71 mln.

Podczas emisji reality show Polsat jest wiceliderem w grupie ogólnej z udziałem w rynku 10,77 proc. Lepszy wynik ma TVP 2 - 21,23 proc., która w tym paśmie emituje serial "Na dobre i na złe". Mniejszy udział mają TVN - 9,85 proc. i TVP 1 - 7,65 proc.

Polsat jest także wiceliderem grupy komercyjnej (widzowie w wieku 16-49) z udziałem 14,32 proc. Liderem jest TVP 2 - 17,29 proc., a mniejszy udział mają TVN - 11,86 proc. i  TVP 1 - 6,04 proc.  

Dane: Nielsen Audience Measurement.  

(Mackuch, 23.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy serial TVN gromadzi prawie 2 mln widzów

Główną rolę w nowym serialu "Diagnoza" gra Maja Ostaszewska (fot. TVN)

"Diagnozę", nową produkcję TVN, ogląda średnio 1,96 mln widzów. Serial od 5 września br. jest emitowany we wtorki o godz. 21.30. Jest liderem pasma w grupie komercyjnej i wiceliderem w grupie ogólnej.

"Diagnoza" to serial medyczno-kryminalny w reżyserii Michała Otłowskiego, Łukasza Palkowskiego i Xawerego Żuławskiego. Główne role grają w nim Maja Ostaszewska i Maciej Zakościelny. W grupie ogólnej ma 14,91 proc, udziału w rynku. Wyższy udział w czasie jego emisji ma tylko TVP 2 - 19,09 proc., wyprzedza Polsat - 7,69 proc. i TVP 1 - 3,12 proc.
W grupie komercyjnej "Diagnoza" jest liderem z 16,34 proc. udziału w rynku. Wygrywa z TVP 2 - 15,08 proc., Polsatem - 10,76 i TVP 1- 1,97 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(Mackuch, 24.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo