Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bronisław Wildstein do programu w TVP Info zaprosił tylko kolegów z redakcji

Gośćmi Bronisława Wildsteina byli koledzy z tygodnika "Sieci Prawdy" (screen Tvp.pl)

Publicysta ”Sieci Prawdy” Bronisław Wildstein w czwartki prowadzi w TVP Info program ”O co chodzi”. Jego gośćmi w drugim wydaniu byli jedynie przedstawiciele tygodnika, w którym pracuje.

Bronisław Wildstein zaprosił do programu redaktora naczelnego ”Sieci Prawdy” Jacka Karnowskiego i jego zastępcę Piotra Skwiecińskiego.

”Kilka dni temu na portalu wPolityce.pl wywiązała się interesująca polemika dotycząca podstawowej sprawy: jak zmieniła się Polska w ciągu dwóch lat dzięki czy też z powodu rządów PiS” - wyjaśnił na początku programu Bronisław Wildstein. ”Żeby było jeszcze bardziej interesująco: obaj polemiści pochodzą z jednej redakcji: Sieci” - zwrócił uwagę i dodał, że ”teraz będą mieli okazję kontynuować tę znaczącą, fundamentalną debatę”.

(KOZ, 22.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Świadomość istnienia nowych telewizji naziemnych rośnie bardzo wolno

36 proc. telewidzów z dostępem do internetu wie o poszerzeniu oferty naziemnej telewizji cyfrowej o cztery nowe kanały – wynika z badania MEC zrealizowanego w połowie września br. W styczniu br. było to 33 proc.

Na uruchomionym w 2016 roku ósmym multipleksie naziemnym nadają cztery kanały: Zoom TV, który wystartował 25 października (Cable Television Networks & Partners), nadająca od 9 listopada Nowa TV (Grupa ZPR) oraz Metro (Discovery) i Wirtualna Polska (Grupa Wirtualna Polska), które zadebiutowały 2 grudnia.

O nowych kanałach naziemnych nie słyszało 45 proc. badanych. W styczniu br. ten odsetek był wyższy - 52 proc. Wśród odbiorców naziemnej telewizji o nowych stacjach wie blisko połowa (49 proc.) respondentów.

Jak zauważa MEC, w porównaniu z początkiem br. poprawiła się rozpoznawalność marek nowych telewizji naziemnych. Najwyższy wskaźnik rozpoznawalności ma Nowa TV (Grupa ZPR) - 41 proc. (wzrost z 33 proc. w styczniu br.). Dalej są: Metro – 39 proc. (wzrost z 28 proc.), telewizja WP – 33 proc. (wzrost z 26,8 proc.) i Zoom TV – 32 proc. (wzrost z 24,4 proc.). Żadnej z wymienionych nie zna 38 proc. badanych.

MEC zrealizował badanie metodą CAWI na próbie 1,5 tys. polskich internautów w połowie września br.

(KOZ, 22.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo