Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marian Kmita zaprosił Bartosza Hellera do Polsat Sport

(fot. Screen z Youtube)

Bartosz Heller, od 1998 roku dziennikarz sportowy Telewizji Polskiej, będzie pracować w Polsat Sport.

Heller, specjalista od siatkówki i skoków narciarskich, o odejściu z TVP poinformował na Facebooku pod koniec czerwca br. Teraz ujawnił, dokąd przechodzi. ”Historia zatoczyła koło. 19 lat temu przyjął mnie do pracy w TVP. Teraz zaprosił na pokład Polsatu Sport. Już po raz drugi w tym życiu bardzo dziękuję Marianowi Kmicie za wielkie zaufanie” – napisał Bartosz Heller.

- Zaczyna nie później niż 1 października - potwierdza Marian Kmita, dyrektor Polsat Sport.


(KOZ, 22.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Azja Express" w TVN ma pół miliona widzów mniej niż rok temu

(fot. Screen z Youtube)

"Azja Express", reality show TVN, ogląda w nowym sezonie pół miliona widzów mniej niż rok temu. Dotychczas program przyciągał średnio 1,21 mln widzów.

Odcinki drugiego sezonu reality show "Azja Express" TVN emituje w środy o 21.30. Dotychczasowe trzy odcinki oglądało średnio 1,21 mln widzów, co dało stacji 10,46 proc. udziału w rynku. Najwięcej widzów miał odcinek z 20 września - 1,28 mln. 

W porze emisji programu TVN ma 10,46 proc. udziału w grupie ogólnej. Liderem pasma jest TVP 2 ("Na dobre i na złe") - 13,14 proc. Polsat ("Supermodelka Plus Size") ma 9,33 proc. udziału, a TVP 1 ("Wielki test") - 6,54 proc. 

W grupie komercyjnej (16-49) TVN jest liderem rynku z udziałem 14,59 proc. Dalej są: Polsat - 12,84 proc., TVP 2 - 10,56 proc., TVP 1 - 5,16 proc.

W okresie od 7 do 21 września 2016 roku pierwszy sezon „Azja Express” oglądało średnio 1,74 mln widzów. 

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(Mackuch, 22.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo