Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Małysz, Stoch i Lewandowski najbardziej rozpoznawalnymi sportowcami

Natomiast najbardziej lubianymi sportowcami są: Adam Małysz, Kamil Stoch, Anita Włodarczyk, Sławomir Szmal i Karol Bielecki. Do mniej lubianych i budzących kontrowersje należą Jerzy Janowicz i Artur Szpilka.

W kategorii Najbardziej atrakcyjny/seksowny sportowiec, wśród mężczyzn na pierwszym miejscu znalazł się Michał Winiarski, a za nim Robert Lewandowski i Krzysztof Hołowczyc. Za najbardziej atrakcyjne i seksowne kobiety w Polsce uznano: Agnieszkę Radwańską, Maje Włoszczowską, Urszule Radwańską, Joanną Jędrzejczyk i Justynę Kowalczyk.

(21.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pięć polskich agencji przystąpiło do nowo powstałej sieci agencji public affairs

CEC Government Relations, First PR, Hill & Knowlton Strategies, TBT i Wspólnicy oraz Vision Group dołączyły do międzynarodowej sieci agencji public affairs Nextlaw Global Public Affairs Network.

Platforma Nextlaw Global Public Affairs Network powstała we wrześniu br. z inicjatywy międzynarodowej sieci kancelarii prawnych Dentons. Zrzesza firmy działające w obszarze public affairs na całym świecie i zapewnia agencjom dostęp do ponad 8 tys. prawników kancelarii Dentos i ponad 25 tys. prawników z prawie 500 firm prawniczych, które są członkami Nextlaw Global Referral Network. Członkostwo w sieci jest bezpłatne i otwarte dla firm public affairs i public relations z całego świata, niezależnie od ich wielkości. Już zrzesza 60 firm w 100 krajach. 

- Świadomość potrzeby usług public affairs wśród polskich klientów wciąż jest niewielka, a duże projekty międzynarodowe często omijają nasz rynek. Liczymy, że dzięki współpracy z Nextlaw odczarujemy nasz kraj dla zachodnich kampanii i jednocześnie pozytywnie wpłyniemy na rozwój rynku public affairs w Polsce - mówi Jarosław Nyk, prezes Vision Group.


(JS, 25.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo