Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

CBA ma się zabrać za spółkę zajmującą się kampanią "Sprawiedliwe sądy"

Kancelaria premier Beaty Szydło złożyła zawiadomienie do CBA w sprawie okoliczności powstania spółki Solvere, zajmującą się kampanią "Sprawiedliwe sądy" - poinformował portal Onet.pl.

Solvere w połowie sierpnia br. podpisała z Polską Fundacją Narodową umowę dotyczącą realizacji internetowej odsłony kampanii „Sprawiedliwe sądy”. Firma ma za swoja pracę otrzymać 240 tys. zł.
Spółka została utworzona przez Piotra Matczuka i Annę Plakwicz, którzy od lat są związani z Prawem i Sprawiedliwością. Matczuk był szefem Centrum Informacyjnego Rządu, natomiast Plakwicz była dyrektorką departamentu obsługi medialnej CIR.
CBA ma się zająć nie pracą Solvere przy realizacji rządowej kampanii o sądach, ale okolicznościami powstania agencji. Została ona bowiem zarejestrowana 16 maja br., czyli na sześć dni przed datą, kiedy Piotr Matczuk i Anna Plakwicz przestali pracować w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. CBA sprawdza, czy nie zostały naruszone przepisy zakazujące urzędnikom prowadzenia działalności gospodarczej i posiadania więcej niż 10 proc. udziałów w spółkach prawa handlowego.

(AMS, 20.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ewelina Kawnik kierownikiem marketingu Warki, Tomasz Król wybiera się w podróż

Tomasz Król, kierownik marketingu marki Warka, kończy pracę w Grupie Żywiec.

Jak informuje Magdalena Brzezińska z działu prasowego Grupy Żywiec, Tomasz Król zdecydował się na długi urlop związany z planowaną podróżą. Obowiązki kierownika marketingu marki Warka przejmie Ewelina Kawnik, która dołączyła do Grupy Żywiec z Unilever Polska, gdzie była marketing managerem. Będzie raportować do Małgorzaty Lubelskiej, dyrektor marketingu Grupy Żywiec.

Tomasz Król z Grupą Żywiec był związany od 2005 roku, był m.in. brand managerem marki Tatra i innych marek regionalnych.

Grupa Żywiec od początku lipca br. wybiera agencje reklamowe dla marek Warka Strong i Warka Jasne Pełne. Oba przetargi są już w finale.

(AMS, 21.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo