Temat: Grand Video Awards

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ostatnie dni na zgłoszenia filmów w konkursie GVA

Tylko do soboty 16 września br. można zgłaszać filmy do trzeciej edycji konkursu Grand Video Awards.

Grand Video Awards to konkurs dla najbardziej kreatywnych i oryginalnych autorów wideo w internecie organizowany przez magazyn „Press”. Jest przeznaczony dla niezależnych twórców oraz dla pracowników tworzących wideo w agencjach reklamowych i PR, domach produkcyjnych, studiach filmowych i postprodukcyjnych.

Materiały oceniać będzie jury, w skład którego wejdą specjaliści od mediów społecznościowych, fachowcy z dziedziny produkcji telewizyjnej, filmowej i internetowej, eksperci z agencji reklamowych, dyrektorzy zarządzający największych marek oraz uznani twórcy wideo w sieci.

Laureaci Grand Video Awards zostaną nagrodzeni w dziewięciu kategoriach: Vlog, Gaming, Wideotutorial, Lifestyle, Wideo popularnonaukowe, Hobby, Kultura i rozrywka, Publicystyka i wideorozmowa oraz Branded content. Dodatkowo jury przyzna nagrody specjalne w kategoriach: Debiut Roku i Osobowość Roku. Swoją nagrodę - poprzez głosowanie na stronie internetowej konkursu - przyznają również widzowie.

Zgłoszenia są przyjmowane do 16 września br. przez formularz dostępny na stronie internetowej www.grandvideoawards.pl. Zwycięzców trzeciej edycji Grand Video Awards poznamy podczas gali 12 października br. w kinie Iluzjon w Warszawie.

Partnerami konkursu są: T-Mobile, NCK, OTO Film, Audio Network. Partner technologiczny: Asus. Partner kreatywny: Change Serviceplan. Partnerem gali jest Film Garden.
Sieci partnerskie: Epic Makers, Gamellon, Get Hero, LifeTube, Mediakraft, TalentMedia, Video Brothers.
Patroni medialni: Eurozet, Brand 24, YT 360, ApyNews, ”Tube News”, ”Grazia”.

(KOZ, 14.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: Grand Video Awards

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał Wardega SA w sierpniu minimalnie zwiększył liczbę subskrybentów

W sierpniu br. w kategorii Prasa najwięcej subskrybentów na YouTube miał "Przegląd Sportowy", który odnotował wzrost o 8 proc. w porównaniu z lipcem br. - wynika z raportu "YouTube Trends Polska" firmy Sotrender.

W sierpniu br. najpopularniejszy kanał na polskojęzycznym YouTube miał Sylwester Wardęga (Wardega SA) - 3,5 mln subskrypcji. Kanał osiągnął niewielki wzrost w stosunku do lipca br. - 0,1 proc. Dla porównania kanał Blowek, który zajmuje drugą pozycję, miał 3,1 mln subskrypcji i 1 proc. wzrostu. Na trzecim miejscu znalazł się AbstrachujeTV – 2,8 mln, ze wzrostem 1 proc.

Wśród mediów tradycyjnych, a także w kategorii Stacje tv w pierwszej trójce znalazły się kanały: telewizji TVN – z 565,96 tys. subskrybentów (wzrost o 4 proc.), Disney Channel Polska – 333,28 tys. (2 proc.) i Disney Junior Polska – 313,18 tys. (wzrost o 3 proc.).
W kategorii Prasa najwięcej subskrybentów miał "Przegląd Sportowy" – 111,23 tys. (wzrost o 8 proc.).  Za nim znalazły się kanały "Ale Historia" – 59,08 tys. (wzrost o 0,1 proc.) i "Idź pod Prąd" – 47,92 tys. (wzrost o 2 proc.).

W kategorii mediów internetowych najpopularniejsze było wideo "Young multi – plecak". Film został opublikowany 25 sierpnia br. na kanale Multi i tylko w sierpniu br. miał 3 mln odsłon, 15,43 tys. komentarzy i 112,71 tys. polubień. Na drugim miejscu znalazło się wideo "Parodia horroru" (kanał: AbstrachujeTV) – 2,3 mln odsłon. Na trzecim miejscu był "Kissing challenge" (kanał SexMasterka) – 2,1 mln odsłon.

(JOK, 14.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo