Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: Grand Video Awards

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ostatnie dni na zgłoszenia filmów w konkursie GVA

Tylko do soboty 16 września br. można zgłaszać filmy do trzeciej edycji konkursu Grand Video Awards.

Grand Video Awards to konkurs dla najbardziej kreatywnych i oryginalnych autorów wideo w internecie organizowany przez magazyn „Press”. Jest przeznaczony dla niezależnych twórców oraz dla pracowników tworzących wideo w agencjach reklamowych i PR, domach produkcyjnych, studiach filmowych i postprodukcyjnych.

Materiały oceniać będzie jury, w skład którego wejdą specjaliści od mediów społecznościowych, fachowcy z dziedziny produkcji telewizyjnej, filmowej i internetowej, eksperci z agencji reklamowych, dyrektorzy zarządzający największych marek oraz uznani twórcy wideo w sieci.

Laureaci Grand Video Awards zostaną nagrodzeni w dziewięciu kategoriach: Vlog, Gaming, Wideotutorial, Lifestyle, Wideo popularnonaukowe, Hobby, Kultura i rozrywka, Publicystyka i wideorozmowa oraz Branded content. Dodatkowo jury przyzna nagrody specjalne w kategoriach: Debiut Roku i Osobowość Roku. Swoją nagrodę - poprzez głosowanie na stronie internetowej konkursu - przyznają również widzowie.

Zgłoszenia są przyjmowane do 16 września br. przez formularz dostępny na stronie internetowej www.grandvideoawards.pl. Zwycięzców trzeciej edycji Grand Video Awards poznamy podczas gali 12 października br. w kinie Iluzjon w Warszawie.

Partnerami konkursu są: T-Mobile, NCK, OTO Film, Audio Network. Partner technologiczny: Asus. Partner kreatywny: Change Serviceplan. Partnerem gali jest Film Garden.
Sieci partnerskie: Epic Makers, Gamellon, Get Hero, LifeTube, Mediakraft, TalentMedia, Video Brothers.
Patroni medialni: Eurozet, Brand 24, YT 360, ApyNews, ”Tube News”, ”Grazia”.

(KOZ, 14.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

1,2 mln euro kary dla Facebooka za naruszenie zasad zbierania i przechowywania danych

(fot. pixabay.com)

Hiszpańska organizacja zajmująca się ochroną danych osobowych Agencia Española de Protección de Datos nałożyła na Facebook karę 1,2 mln euro za naruszenia dotyczące gromadzenia prywatnych danych hiszpańskich użytkowników serwisu – podaje Thenextweb.com.

Urzędnicy z hiszpańskiej agencji zwrócili uwagę, że Facebook nie informuje użytkowników o zbieraniu danych takich jak płeć, przekonania religijne i poglądy. Serwis nie wyjaśnia, w jaki sposób dane te są gromadzone. Ujawniono też przypadki przechowywania informacji użytkowników, którzy ponad rok wcześniej zamknęli swoje konta.

Facebook zapowiedział, że odwoła się od decyzji hiszpańskiej agencji i zapewnił, że „poważnie traktuje prywatność użytkowników, a każda osoba używająca platformy sama decyduje, które dane chce ujawnić na swoim profilu”.


(AM, 15.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo