Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Onet Rano" z Lublina wywołał awanturę wśród lokalnych polityków

Urząd Marszałkowski w Lublinie miał zapłacić za przyjazd "Onet Rano w Podróży" do Lublina ok. 40 tys. zł (fot. screen z Vod.pl)

Wyemitowany 8 września br. program "Onet Rano w Podróży", współfinansowany przez samorząd województwa lubelskiego, wywołał niezadowolenie niektórych lokalnych polityków - informuje "Kurier Lubelski" (Polska Press Grupa). Nie spodobał im się udział w nim Janusza Palikota.

W zrealizowanym w Lublinie i wyemitowanym 8 września programie "Onet Rano w Podróży" wystąpili: były lider partii Ruch Palikota Janusz Palikot, kucharz Jarosław Sak, dyrektor Centrum Spotkania Kultur Piotr Franaszek, wicemarszałek województwa lubelskiego Krzysztof Grabczuk oraz żużlowcy Marek Kępa i Daniel Jeleniewski. Udział Palikota nie spodobał się - jak pisze "Kurier Lubelski" - niektórym lokalnym politykom. Zdaniem lubelskich przedstawicieli Prawa i Sprawiedliwości oraz Polskiego Stronnictwa Ludowego skandalem jest, że w programie współfinansowanym przez samorząd województwa promowany jest Palikot.

"Kurier Lubelski" podał też, że Urząd Marszałkowski w Lublinie miał zapłacić za przyjazd "Onet Rano w Podróży" do Lublina ok. 40 tys. zł. Urząd mógł wskazać trzech gości (nie było wśród nich Palikota), a redakcja programu dobrała kolejnych rozmówców.

Wyjaśnień w sprawie udziału Janusza Palikota w programie zażądał Michał Mulawa, radny PiS. Jak podaje "Kurier Lubelski", w sprawie programu lokalni urzędnicy dzwonili z prośbami o wyjaśnienia do Onetu.

- Realizując każdy program kierujemy się zasadami dziennikarskimi, szukamy ciekawych tematów i gości w zgodzie z formułą danego formatu. Jeśli realizujemy program w partnerstwie to przyświecają nam dokładnie te same zasady i tak też powstał program w Lublinie - tłumaczy Sabina Lipska, group director video w Grupie Onet-RASP. - Rozmowa z Januszem Palikotem, który jest ciekawym mieszkańcem tego regionu, nie dotyczyła polityki i była szalenie interesująca z punktu widzenia naszych odbiorców, jak też twórców programu - dodaje.

"Onet Rano w Podróży" to piątkowe odcinki "Onet Rano", realizowane poza Warszawą, we współpracy z lokalnymi władzami. Do tej pory Jarosław Kuźniar odwiedził poza Lublinem Wałbrzych, Szczecin i Wrocław.

(JM, 14.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wawel miał w sierpniu 2,4 mln wyświetleń na YouTube

W samym sierpniu br. Wawel miał ponad 2,369 mln wyświetleń na YouTube (screen YouTube)

W sierpniu br. Wawel był najwięcej razy wyświetlanym kanałem na YouTube wśród kanałów zaliczanych przez Muse (firma specjalizująca się w analizie ruchu na YouTube) do kategorii Słodycze.

W samym sierpniu br. Wawel miał ponad 2,369 mln wyświetleń na YouTube. W tym czasie marka umieściła jeden materiał wideo (kanał ten obecnie subskrybuje 847 tys. osób). Drugi w zestawieniu był kanał Kinder Niespodzianka – 2,184 mln wyświetleń, a trzeci Kit Kat Polska – 717 tys.

W pierwszej dziesiątce najczęściej wyświetlanych kanałów były też: Prince Polo (429,5 tys.), Milka Polska (394 tys.), Oreo Polska (268 tys.), Nutella Polska (85 tys.), E. Wedel (32 tys.), Skittles Polska (18 tys.), Lion Polska (6 tys.). Poza Wawelem tylko Kit Kat Polska umieścił w sierpniu dwa filmy na YouTube, pozostali nie opublikowali nic.

Najwięcej subskrypcji przybyło w sierpniu kanałowi Kinder Niespodzianka – 2 026 (kanał ten subskrybuje łącznie 65 tys. osób).

(IKO, 14.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo