Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Onet Rano" z Lublina wywołał awanturę wśród lokalnych polityków

Urząd Marszałkowski w Lublinie miał zapłacić za przyjazd "Onet Rano w Podróży" do Lublina ok. 40 tys. zł (fot. screen z Vod.pl)

Wyemitowany 8 września br. program "Onet Rano w Podróży", współfinansowany przez samorząd województwa lubelskiego, wywołał niezadowolenie niektórych lokalnych polityków - informuje "Kurier Lubelski" (Polska Press Grupa). Nie spodobał im się udział w nim Janusza Palikota.

W zrealizowanym w Lublinie i wyemitowanym 8 września programie "Onet Rano w Podróży" wystąpili: były lider partii Ruch Palikota Janusz Palikot, kucharz Jarosław Sak, dyrektor Centrum Spotkania Kultur Piotr Franaszek, wicemarszałek województwa lubelskiego Krzysztof Grabczuk oraz żużlowcy Marek Kępa i Daniel Jeleniewski. Udział Palikota nie spodobał się - jak pisze "Kurier Lubelski" - niektórym lokalnym politykom. Zdaniem lubelskich przedstawicieli Prawa i Sprawiedliwości oraz Polskiego Stronnictwa Ludowego skandalem jest, że w programie współfinansowanym przez samorząd województwa promowany jest Palikot.

"Kurier Lubelski" podał też, że Urząd Marszałkowski w Lublinie miał zapłacić za przyjazd "Onet Rano w Podróży" do Lublina ok. 40 tys. zł. Urząd mógł wskazać trzech gości (nie było wśród nich Palikota), a redakcja programu dobrała kolejnych rozmówców.

Wyjaśnień w sprawie udziału Janusza Palikota w programie zażądał Michał Mulawa, radny PiS. Jak podaje "Kurier Lubelski", w sprawie programu lokalni urzędnicy dzwonili z prośbami o wyjaśnienia do Onetu.

- Realizując każdy program kierujemy się zasadami dziennikarskimi, szukamy ciekawych tematów i gości w zgodzie z formułą danego formatu. Jeśli realizujemy program w partnerstwie to przyświecają nam dokładnie te same zasady i tak też powstał program w Lublinie - tłumaczy Sabina Lipska, group director video w Grupie Onet-RASP. - Rozmowa z Januszem Palikotem, który jest ciekawym mieszkańcem tego regionu, nie dotyczyła polityki i była szalenie interesująca z punktu widzenia naszych odbiorców, jak też twórców programu - dodaje.

"Onet Rano w Podróży" to piątkowe odcinki "Onet Rano", realizowane poza Warszawą, we współpracy z lokalnymi władzami. Do tej pory Jarosław Kuźniar odwiedził poza Lublinem Wałbrzych, Szczecin i Wrocław.

(JM, 14.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: Grand Video Awards

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ostatnie dni na zgłoszenia filmów w konkursie GVA

Tylko do soboty 16 września br. można zgłaszać filmy do trzeciej edycji konkursu Grand Video Awards.

Grand Video Awards to konkurs dla najbardziej kreatywnych i oryginalnych autorów wideo w internecie organizowany przez magazyn „Press”. Jest przeznaczony dla niezależnych twórców oraz dla pracowników tworzących wideo w agencjach reklamowych i PR, domach produkcyjnych, studiach filmowych i postprodukcyjnych.

Materiały oceniać będzie jury, w skład którego wejdą specjaliści od mediów społecznościowych, fachowcy z dziedziny produkcji telewizyjnej, filmowej i internetowej, eksperci z agencji reklamowych, dyrektorzy zarządzający największych marek oraz uznani twórcy wideo w sieci.

Laureaci Grand Video Awards zostaną nagrodzeni w dziewięciu kategoriach: Vlog, Gaming, Wideotutorial, Lifestyle, Wideo popularnonaukowe, Hobby, Kultura i rozrywka, Publicystyka i wideorozmowa oraz Branded content. Dodatkowo jury przyzna nagrody specjalne w kategoriach: Debiut Roku i Osobowość Roku. Swoją nagrodę - poprzez głosowanie na stronie internetowej konkursu - przyznają również widzowie.

Zgłoszenia są przyjmowane do 16 września br. przez formularz dostępny na stronie internetowej www.grandvideoawards.pl. Zwycięzców trzeciej edycji Grand Video Awards poznamy podczas gali 12 października br. w kinie Iluzjon w Warszawie.

Partnerami konkursu są: T-Mobile, NCK, OTO Film, Audio Network. Partner technologiczny: Asus. Partner kreatywny: Change Serviceplan. Partnerem gali jest Film Garden.
Sieci partnerskie: Epic Makers, Gamellon, Get Hero, LifeTube, Mediakraft, TalentMedia, Video Brothers.
Patroni medialni: Eurozet, Brand 24, YT 360, ApyNews, ”Tube News”, ”Grazia”.

(KOZ, 14.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo