"Party. Życie Gwiazd" liderem dwutygodników people w pierwszym półroczu
Lider dwutygodników people zawsze na okładce ma osobę znaną z telewizji
W okresie od stycznia do czerwca br. liderem segmentu dwutygodników people było „Party. Życie Gwiazd" (Edipresse Polska).
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż dwutygodnika "Party" wyniosła w pierwszym półroczu 2017 roku 154 822 egz. (spadek w porównaniu z pierwszym półroczem ub.r. o 17,72 proc.).
Na drugim miejscu był dwutygodnik "Show" (Wydawnictwo Bauer) – 125 415 egz. (spadek o 20,19 proc.), a na trzecim "Viva!" (Edipresse Polska) – 90 451 egz. (spadek o 6,92 proc.).
Dalej były "Gala" (Burda Publishing Polska) - 69 799 egz. (spadek o 17,94 proc.) i "Flesz Gwiazdy & Styl" (Edipresse Polska), który zanotował największy spadek w segmencie – o 21,9 proc., do 60 403 egz.
(IKO, 10.09.2017)