Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Joy" kontynuuje współpracę z influencerami

Na okładce Selena Gomez (fot. materiały prasowe)

Wrześniowy "Joy" (Marquard Media Polska) ukazał się z dodatkiem "Deynn & Majewski". To kontynuacja udanej współpracy z influencerką Deynn, czyli Maritą Surmą.

Marquard Media Polska kolejny raz wspiera się influencerami. Wcześniej na okładkach "Joy" pojawiały się m.in. Red Lipstic Monster - czyli Ewa Grzelakowska i Maffashion - czyli Julia Kuczyńska.

Czerwcowy numer z Deynn na okładce sprzedał się w ilości 81 000 egz., po dodruku. Był to pierwszy przypadek zwiększenia nakładu w ponadjedenastoletniej historii polskiej edycji pisma.

Na jedynce wrześniowego "Joy" znalazła się Selena Gomez, magazyn liczy 136 stron, a dodatek "Deynn & Majewski" - 16 stron. Pismo jest foliowane. W dodatku znalazły się wywiad i fragmenty książki Marity Surmy i Daniela Majewskiego pt. "Trening życia". Cena magazynu z dodatkiem wynosi 5,99 zł.

Press

(JOK, 07.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: telewizja

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dlaczego żadna telewizja sportowa nie może dziś istnieć w oderwaniu od sieci?

(fot. pixabay.com)

Ściągnij bezpłatnie dodatek specjalny "Press": Kontent TV & Wideo. Kliknij link poniżej.

W dodatku do "Press" znajdziesz także:

  • Autopromocja kontentu już nie wystarczy - dziś nadawcy muszą się nieźle napracować, by dotrzeć z informacją o swojej ofercie do potencjalnego widza. Przeczytaj, jak to robią.

  • Jak nadawcy kanałów lifestylowych, popularnonaukowych, dokumentalnych, historycznych, podróżniczych, muzycznych czy dziecięcych reagują na zmiany oczekiwań widzów.

  • Dlaczego żadna telewizja sportowa nie może dziś istnieć w oderwaniu od internetowej rzeczywistości. Rozgrywka o sport na ekranie.

  • Seriale, zwłaszcza te z sektora premium, przeżywają renesans. W Polsce lokalna produkcja ma większe znaczenie niż w Czechach czy na Węgrzech.

  • W seriale do internetu inwestują już zarówno internetowi influencerzy, jak też tradycyjni nadawcy i wydawcy. Zasady tworzenia takich serii.


  • W reklamie telewizyjnej nie liczy się już tylko, co przekazujemy w reklamie, ale przede wszystkim: jak. Ma być ciekawie, zaskakująco, zachęcająco.

  • Co zrobić, żeby konsument obejrzał w całości reklamę w internecie? Są na to sposoby.

  • Takich programów w polskiej telewizji jeszcze nie było. Formaty, które w ostatnich latach podbiły serca widzów w Stanach Zjednoczonych, Niemczech i Holandii.

(07.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo