"Joy" kontynuuje współpracę z influencerami
Na okładce Selena Gomez (fot. materiały prasowe)
Wrześniowy "Joy" (Marquard Media Polska) ukazał się z dodatkiem "Deynn & Majewski". To kontynuacja udanej współpracy z influencerką Deynn, czyli Maritą Surmą.
Marquard Media Polska kolejny raz wspiera się influencerami. Wcześniej na okładkach "Joy" pojawiały się m.in. Red Lipstic Monster - czyli Ewa Grzelakowska i Maffashion - czyli Julia Kuczyńska.
Czerwcowy numer z Deynn na okładce sprzedał się w ilości 81 000 egz., po dodruku. Był to pierwszy przypadek zwiększenia nakładu w ponadjedenastoletniej historii polskiej edycji pisma.
Na jedynce wrześniowego "Joy" znalazła się Selena Gomez, magazyn liczy 136 stron, a dodatek "Deynn & Majewski" - 16 stron. Pismo jest foliowane. W dodatku znalazły się wywiad i fragmenty książki Marity Surmy i Daniela Majewskiego pt. "Trening życia". Cena magazynu z dodatkiem wynosi 5,99 zł.
(JOK, 07.09.2017)