Squla z kampanią w telewizji i tytułach Polska Press Grupy
Do 7,5 tys. szkół podstawowych Squla.pl dostarczy materiały edukacyjne (fot. materiały prasowe)
Serwis edukacyjny Squla.pl (FutureWhiz Media B.V.) rozpoczyna kampanię ATL wspieraną działaniami PR.
Za realizację kampanii odpowiada firma The Oddshop B.V., autorem kreacji jest uznany holenderski reżyser Rene Nuijens. Emisja 30- i 15-sekundowych spotów rozpocznie się 10 września i zakończy 22 października br. (Polsat, TVN, kanały tematyczne, m.in. TVP ABC, TVN Style, 4.fun tv, TLC, HGTV, Kuchnia+). Squla.pl promowany będzie także w głównych tytułach Polska Press Grupy i przez działania realizowane z blogosferą.
Ponadto do 7,5 tys. szkół podstawowych zostaną dostarczone materiały informacyjne umożliwiające nauczycielom bezpłatny dostęp do serwisu. Za realizację działań PR odpowiada agencja Synertime, za planowanie i zakup mediów - Carat Polska.
(IKO, 06.09.2017)