Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Squla z kampanią w telewizji i tytułach Polska Press Grupy

Do 7,5 tys. szkół podstawowych Squla.pl dostarczy materiały edukacyjne (fot. materiały prasowe)

Serwis edukacyjny Squla.pl (FutureWhiz Media B.V.) rozpoczyna kampanię ATL wspieraną działaniami PR.

Za realizację kampanii odpowiada firma The Oddshop B.V., autorem kreacji jest uznany holenderski reżyser Rene Nuijens. Emisja 30- i 15-sekundowych spotów rozpocznie się 10 września i zakończy 22 października br. (Polsat, TVN, kanały tematyczne, m.in. TVP ABC, TVN Style, 4.fun tv, TLC, HGTV, Kuchnia+). Squla.pl promowany będzie także w głównych tytułach Polska Press Grupy i przez działania realizowane z blogosferą.
Ponadto do 7,5 tys. szkół podstawowych zostaną dostarczone materiały informacyjne umożliwiające nauczycielom bezpłatny dostęp do serwisu. Za realizację działań PR odpowiada agencja Synertime, za planowanie i zakup mediów - Carat Polska.

(IKO, 06.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.