Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paweł Sołtys prowadzi program wideo "Pulsu Biznesu"

Program Pawła Sołtysa emitowany będzie od poniedziałku do piątku o 16.30

"Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) na swojej stronie Pb.pl zaczął emitować od 30 sierpnia br. pierwszy cykliczny program wideo: "Puls dnia".

To autorski serwis ekonomiczny Pawła Sołtysa, w którym dziennikarz podsumowuje wydarzenia gospodarcze i rozmawia z zaproszonymi gośćmi. Każde wydanie ma trwać ok. 10 minut. Premierowe odcinki emitowane są od poniedziałku do piątku o 16.30 i dostępne na stronie Pb.pl.

Paweł Sołtys od lutego odpowiada w Bonnier Business Polska za rozwój projektów audiowizualnych spółki. W sierpniu br. wrócił na antenę radiowej Trójki, z której został zwolniony pod koniec ub.r.

(KOZ, 03.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Koniec Eurosport.onet.pl - ale nie koniec współpracy Onetu z Eurosportem

(fot. pixabay.com)

Grupa Onet-RAS Polska zmieniła serwis Eurosport.onet.pl w Sport.onet.pl. Wydawca zapewnia, że nie kończy współpracy z Eurosportem.

Serwis Eurosport.onet.pl powstał we wrześniu 2012 roku w wyniku nawiązania współpracy Onetu i Eurosportu. Eurosport.onet.pl zastąpił wówczas Sport.onet.pl i Eurosport.pl. Teraz internauci z adresu Eurosport.onet.pl przekierowywani są na Sport.onet.pl, który jednocześnie ma odświeżony layout. – W ciągu ostatnich pięciu lat segment sportowy Grupy Onet-RAS Polska zmieniał się i umacniał. Nawiązywaliśmy kolejne partnerstwa i aktualnie oferujemy dostęp do materiałów wideo wszystkich sportowych kanałów telewizyjnych w kraju – informuje Łukasz Widuliński, redaktor naczelny serwisów sportowych Grupy Onet-RASP. – Współpraca z Eurosportem trwa i materiały z tego źródła są niezmiennie dostępne w naszym serwisie – zaznacza Widuliński.

Agnieszka Jurkiewicz, corporate communications manager w Discovery, stwierdza natomiast: – Na tym etapie współpracujemy z Onetem.
Jak informowaliśmy, w sierpniu br. ruszył serwis Canalplussport.onet.pl z treściami wideo pochodzącymi z kanałów NC+.

W lipcu Eurosport.onet.pl odwiedziło 4,42 mln użytkowników, którzy wygenerowali łącznie 95,66 mln odsłon (dane PBI/Gemius).

(KOZ, 03.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo