Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 30, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Patrycja Orłowska kierownikiem zespołu social media w Onet-RASP

Patrycja Orłowska dołączyła do Grupy Onet-RAS Polska we wrześniu 2016 roku (fot. Wojciech Artyniew)

Patrycja Orłowska objęła stanowisko kierownika zespołu social media w Grupie Onet-RAS Polska.

Do jej głównych zadań należy praca nad polityką wydawniczą i dystrybucją treści w social mediach. Patrycja Orłowska przejęła obowiązki od Rafała Drzewieckiego, obecnie dyrektora departamentu traffic management & performance marketing.

Orłowska jest związana z mediami od sześciu lat. Do Grupy Onet-RAS Polska dołączyła we wrześniu 2016 roku i objęła wówczas stanowisko menedżera social mediów w redakcji Newsweek.pl. Wcześniej pracowała m.in. w wydawnictwie Agora jako social media consultant oraz koordynator social mediów i kontaktów z mediami w Trend & Fashion Group.

(JOK, 30.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 30, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przychody WP z e-commerce wzrosły o 11 proc.

(fot. Press)

Już ponad 50 proc. przychodów Wirtualnej Polski pochodzi z działalności e-commerce – poinformował prezes WP Jacek Świderski.

– E-commerce staje się coraz istotniejszy w naszej grupie – mówił podczas spotkania z dziennikarzami Jacek Świderski. Prezes WP poinformował, że w pierwszym półroczu br., w porównaniu z pierwszym półroczem ub.r., urosły one o 11 proc. – Gdybyśmy utrzymali tę samą dynamikę bez akwizycji, czyli tylko zachowując organiczne wzrosty, które notujemy, za rok mielibyśmy ponad 60 procent. Rzecz jasna pozostajemy akwizycyjni – przekazał.

Na poziomie EBITDA wzrost e-commerce wyniósł 7 proc. – Działalność e-commerce jest odrobinę mniej rentowna, mniej dojrzała, część projektów jest w fazie start-upowej – tłumaczył Jacek Świderski.

W pierwszym półroczu br. Wirtualna Polska uzyskała 214,4 mln zł przychodów ze sprzedaży (wzrost o 13,3 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem ub.r.) i 16,8 mln zł zysku netto (spadek o 20,1 proc.). Wskaźnik EBITDA rok do roku zmalał natomiast o 2,5 proc. do 55,4 mln zł.

Przychody segmentu online wyniosły 211,9 mln zł i były o 12 proc. większe niż w pierwszym półroczu ub.r.

(KOZ, 30.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo