Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Według danych cennikowych rosną wpływy stacji radiowych z reklam

(fot. pixabay.com)

W lipcu br. cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych monitorowanych przez Kantar Media wzrosły o 12,9 proc. w porównaniu z lipcem ub.r.

Z danych Kantar Media, które nie uwzględniają rabatów, wynika, że rok do roku przychody z reklamy zwiększyły wszystkie największe grupy radiowe. Wpływy Grupy RMF z tego tytułu urosły o 8 proc. (do 168,9 mln zł), Eurozetu - o 19,4 proc. (do 109,4 mln zł), Grupy Radiowej Agory - o 20,1 proc. (do 78,4 mln zł), Grupy Radiowej Time - o 5,6 proc. (do 77,8 mln zł), a Polskiego Radia - o 19,9 proc. (do 66,8 mln zł).

Największy reklamodawca - Aflofarm - zwiększył wydatki na radio o 9,7 proc., do 117,8 mln zł. Wśród największych reklamodawców w tym medium znalazły się także: Terg, który przeznaczył 24,5 mln zł (wzrost o 47,4 proc.) i Lidl - 18,5 mln zł (spadek o 27,2 proc).


(KOZ, 21.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.