Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Według danych cennikowych rosną wpływy stacji radiowych z reklam

(fot. pixabay.com)

W lipcu br. cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych monitorowanych przez Kantar Media wzrosły o 12,9 proc. w porównaniu z lipcem ub.r.

Z danych Kantar Media, które nie uwzględniają rabatów, wynika, że rok do roku przychody z reklamy zwiększyły wszystkie największe grupy radiowe. Wpływy Grupy RMF z tego tytułu urosły o 8 proc. (do 168,9 mln zł), Eurozetu - o 19,4 proc. (do 109,4 mln zł), Grupy Radiowej Agory - o 20,1 proc. (do 78,4 mln zł), Grupy Radiowej Time - o 5,6 proc. (do 77,8 mln zł), a Polskiego Radia - o 19,9 proc. (do 66,8 mln zł).

Największy reklamodawca - Aflofarm - zwiększył wydatki na radio o 9,7 proc., do 117,8 mln zł. Wśród największych reklamodawców w tym medium znalazły się także: Terg, który przeznaczył 24,5 mln zł (wzrost o 47,4 proc.) i Lidl - 18,5 mln zł (spadek o 27,2 proc).


(KOZ, 21.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: telewizja

Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wojciech Dorosz i Marcin Majchrowski zawarli ugodę z Polskim Radiem

Zwolnieni dyscyplinarne w ub.r. przez Polskie Radio Wojciech Dorosz i Marcin Majchrowski zawarli ugodę ze spółką - dowiedział się "Presserwis".

Ani Wojciech Dorosz, ani Marcin Majchrowski nie komentują naszych ustaleń. W najbliższym czasie o ugodzie ma oficjalnie poinformować Polskie Radio.
Poprzednie władze Polskiego Radia postawiły Wojciechowi Doroszowi i Marcinowi Majchrowskiemu z kierownictwa Związku Zawodowego Dziennikarzy i Pracowników Programów III i II Polskiego Radia takie zarzuty, jak: „wywieranie presji psychicznej” na zarząd Polskiego Radia, "destabilizacja" jego pracy i spółki poprzez "publiczne nękanie” m.in. "żądaniami przystąpienia do mediacji” i stosowanie czarnego PR.
Wojciech Dorosz pracował w Trójce od 2006 roku. Był wydawcą takich audycji, jak ”Magazyn bardzo kulturalny”, ”Trójka pod księżycem” i ”Klub Trójki”.
Marcin Majchrowski od 1993 roku był związany z Dwójką. Prowadził m.in. programy ”Kanon Dwójki”, ”Wolna sobota”, ”Europa Chopina”, ”O wszystkim z kulturą”. Jest laureatem Złotego Mikrofonu.
Wcześniej ugodę z Polskim Radiem zawarł Paweł Sołtys, również zwolniony dyscyplinarnie przez poprzedni zarząd spółki. Dziennikarz wrócił na antenę radiowej Trójki.

(KOZ, 22.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo