Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tygodniki ze spadkiem sprzedaży. Na plusie tylko "Tygodnik Powszechny"

W segmencie tygodników wzrost sprzedaży zanotował tylko „Tygodnik Powszechny” - o 13,84 proc.

Tylko "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) poprawił sprzedaż w pierwszym półroczu br., w porównaniu z analogicznym okresem ub.r.

Według danych ZKDP średnia sprzedaż ogółem "Polityki" (Polityka) w maju br. wyniosła 113 755 egz. (spadek o 5,09 proc. względem pierwszego półrocza ub.r.). Sprzedaż "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) spadła o 11,66 proc., do 100 480 egz.

Spośród tygodników prawicowych najlepiej sprzedaje się "Sieci" (Fratria) - 66 567 egz. (spadek o 8,72 proc.). Dalej są "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) - 44 809 egz. (spadek o 20,48 proc.) i "Gazeta Polska" - 35 173 egz. (wzrost o 7,32 proc.).

Średnia sprzedaż "Faktów i Mitów" (Błaja News) to 25 850 egz. W segmencie tygodników wzrost sprzedaży zanotował tylko "Tygodnik Powszechny" - o 13,84 proc., do 23 270 egz. Średnia sprzedaż "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) to 126 512 egz. (spadek o 4,05 proc.). "Tygodnik Angora" z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał średnio 269 254 egz. (spadek o 4,65 proc.).


(JM, 18.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.