Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Zet ma nowe logo. Kreację przygotowało studio UVMW

Nowe logo Radia Zet. Kreację przygotowało studio UVMW

W nowej odsłonie logotypu pozostawiono charakterystyczną ręczną pisownię nazwy "Zet". Głównym kolorem wykorzystywanym w komunikacji marketingowej nadal będzie czerwień, która jest historycznie kojarzona z marką.

- Celem wprowadzanych zmian jest unowocześnienie i uproszczenie identyfikacji wizualnej marki Radio ZET, a tym samym zwiększenie jej czytelności - tłumaczy Agnieszka Szozda, dyrektor marketingu Grupy Eurozet. - Połączyliśmy dotychczasową tradycję systemu graficznego z obecnymi trendami w marketingu, nadając mu formę, która zwiększa elastyczność i możliwości komunikacyjne marki - dodaje.

Kreację przygotowało studio UVMW. - Ewolucyjny charakter zmian w logo i systemie graficznym oparliśmy o wnioski wynikające z analizy historii identyfikacji marki. Efektem naszej pracy jest nowy znak, który wykorzystuje dobre rozwiązania graficzne starszych logotypów. Widoczną zmianą w systemie jest przemiana łezki w nową formę graficzną - mówi Robert Mendel Creative Director studia UVMW.

(CP, 16.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.