Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Audycja ”Zimoch na gorąco” spada z anteny Radia Zet

Tomasz Zimoch wcześniej przez 38 lat pracował w Polskim Radiu (fot. Karol Piechocki/Press)

Z anteny Radia Zet ma spaść niedzielna audycja sportowa Tomasza Zimocha ”Zimoch na gorąco” - wynika z informacji "Presserwisu".

Jak dowiedział się ”Presserwis”, Radio Zet nie planuje w nowej ramówce programu Zimocha, nadawanego dotychczas w niedziele między 20 a 21. Pytany o to Tomasz Zimoch uciął, że nie wypowiada się na tematy zawodowe. Michał Aleksandrowicz z biura prasowego Eurozetu informuje, że cały czas trwają prace nad jesienną ramówką Zetki. – Do czasu zakończenia prac nad ramówką nie chcemy komentować ani udzielać cząstkowych informacji na jej temat - stwierdza.
Program ”Zimoch na gorąco” trafił do ramówki Radia Zet we wrześniu ub.r., ostatnie wydanie pojawiło się pod koniec czerwca br. Wcześniej Zimoch był w stacji autorem miniaudycji emitowanych podczas mistrzostw Europy w piłce nożnej we Francji i Letnich Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro.
6 czerwca ub.r. Tomasz Zimoch wypowiedział umowę o pracę z Polskim Radiem z winy pracodawcy, po tym jak spółka zawiesiła dziennikarza za wywiad udzielony ”Dziennikowi Gazecie Prawnej”. Zimoch skrytykował w nim obóz rządzący i sytuację w mediach publicznych. W publicznym radiu pracował 38 lat.

(KOZ, 10.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 12, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio ogłosiło, że rezygnuje z zakupu produktów firmy Maspex

Grafika zamieszczona na profilu Tigera na Instagramie wywołała oburzenie w mediach społecznościowych

Polskie Radio rezygnuje z zakupu produktów firmy Maspex, producenta napoju Tiger - poinformowała spółka na swojej stronie internetowej. To reakcja na kontrowersyjną grafikę zamieszczoną na profilu marki na Instagramie.

”Polskie Radio rezygnuje z zakupów produktów firmy Maspex, ponieważ w naszej tradycji drwienie z bohaterów nie mieści się w kanonie zachowań, które byłyby tolerowane. Nie możemy sobie pozwolić na to, żeby taka instytucja jak Polskie Radio, dokonując wyboru i zakupując produkty, w pewnym sensie autoryzowała tego rodzaju zachowania. To jest poza przyjętymi w Polsce normami, w związku z tym musimy tak postąpić” - stwierdził członek zarządu Polskiego Radia Mariusz Staniszewski cytowany przez portal Polskieradio.pl.

1 sierpnia br. na profilu marki Tiger na Instagramie opublikowano post, na którym widać dłoń z wysuniętym środkowym palcem i zawiązaną na nim czerwoną kokardką. Pod grafiką z obraźliwym gestem znajdował się napis: "1 sierpnia. Dzień Pamięci. Chrzanić to, co było. Ważne, to co będzie”. Post wywołał oburzenie w mediach społecznościowych. 9 sierpnia br. Maspex usunął grafikę i przeprosił za nią. Obsługująca markę Tiger agencja J. Walter Thompson zwolniła dwie osoby. Dzień później Maspex zakończył współpracę z agencją.

Wśród produktów Grupy Maspex są m.in. napoje Tiger, soki Kubuś, makarony Lubella i Malma, dżemy Łowicz i ketchupy Kotlin.

(KOZ, 12.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo