Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Instytut Książki chce wydać 2,6 mln zł na promocję czytelnictwa

(fot. pixabay.com)

Instytut Książki wybiera w przetargu agencję reklamową, która przygotuje kampanię promującą czytelnictwo.

Kampania ma być realizowana w czwartym kwartale 2017 roku, a Instytut Książki zamierza przeznaczyć na nią 2,6 mln zł. Wybrana w przetargu agencja ma przygotować m.in. reklamę telewizyjną (przygotowanie spotów i zakup czasu antenowego), reklamę radiową (spoty i zakup czasu antenowego), outdoor (opracowanie i druk materiałów, wynajęcie nośników) i obsługiwać media społecznościowe (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube). Zadaniem agencji będzie też kampania BTL - przygotowanie i wykonanie niekonwencjonalnych działań promocyjnych w przestrzeni publicznej), marketing wirusowy (virale internetowe, memy) i event marketing (eventy promujące czytelnictwo w ramach dużych wydarzeń kulturalnych niezwiązanych z czytelnictwem).

Termin składania ofert upływa 16 sierpnia.

(AMS, 10.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pięć polskich firm otrzymało międzynarodowe nagrody Stevie Awards

(fot. Stevie Award)

Pięć polskich firm otrzymało międzynarodowe nagrody biznesu Stevie Awards. W sumie 12 statuetek trafiło do WebTalk, Public Dialog, mBank, Procontent Communication i Polpharmy.

Agencja WebTalk otrzymała dwie złote i srebrną statuetkę Stevie Award za kampanie zrealizowane we współpracy z klientami: Biedronką, Ruukki Polska i marką Maybelline. Złoto otrzymała w kategorii Marketing Campaign of the Year - Agricultural/Industrial/Building za kompleksową kampanię wizerunkową "Moja mała Skandynawia". Kolejną złotą statuetką wyróżniono kampanię przeprowadzoną na Instagramie dla sieci sklepów Biedronka, promującą program lojalnościowy i kartę "Moja Biedronka". Nagroda została przyznana w kategorii Marketing Campaign of the Year – Retail. Srebro w kategorii Marketing Campaign of the Year – Beauty otrzymała kampania #ContouringOnTheRun przeprowadzona dla marki Maybelline.

Agencja Public Dialog zdobyła złotą i srebrną statuetkę za projekt "Report: The role of corporate communication". Nagrody zostały przyznane w kategoriach: Other - Public Relations oraz w Communications or PR Campaign/Program of the Year - Communications Research.

Polpharma zdobyła dwa złota za Maxigra Go - sex, drugs and the art of loving. Nagrody przyznano w kategoriach: Communications or PR Campaign of the Year - Marketing - Consumer Products - All Other Nations oraz w Communications or PR Campaign/Program of the Year - New Product Launch – EMEA.

mBank otrzymał srebro w kategorii Innovator of the Year - All Other Industries (nagroda dla Tomasza Górskiego, head of SMB business). Ponadto mBank zdobył trzy brązowe statuetki w kategoriach: Innovation of the Year - Business Service Industries (za konto bankowe), Best New Product or Service of the Year - Financial Services (za centrum zadań w bankowości internetowej), Product Development/Management Department or Team of the Year (za dział klientów biznesowych).

Procontent Communication zdobył srebro w kategorii Communications or PR Campaign/Program of the Year - Healthcare za kampanię "Płuca Polski".

(IKO, 11.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo