Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Instytut Książki chce wydać 2,6 mln zł na promocję czytelnictwa

(fot. pixabay.com)

Instytut Książki wybiera w przetargu agencję reklamową, która przygotuje kampanię promującą czytelnictwo.

Kampania ma być realizowana w czwartym kwartale 2017 roku, a Instytut Książki zamierza przeznaczyć na nią 2,6 mln zł. Wybrana w przetargu agencja ma przygotować m.in. reklamę telewizyjną (przygotowanie spotów i zakup czasu antenowego), reklamę radiową (spoty i zakup czasu antenowego), outdoor (opracowanie i druk materiałów, wynajęcie nośników) i obsługiwać media społecznościowe (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube). Zadaniem agencji będzie też kampania BTL - przygotowanie i wykonanie niekonwencjonalnych działań promocyjnych w przestrzeni publicznej), marketing wirusowy (virale internetowe, memy) i event marketing (eventy promujące czytelnictwo w ramach dużych wydarzeń kulturalnych niezwiązanych z czytelnictwem).

Termin składania ofert upływa 16 sierpnia.

(AMS, 10.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: social media

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Visa Polska najchętniej obserwowanym profilem finansowym na Twitterze

Profil Visa Polska na Twitterze (screen)

Profil Visa Polska ma najwięcej obserwujących na Twitterze wśród kont zaliczanych przez firmę Sotrender do finansowych.

Profil Visa Polska na koniec lipca br. miał 18 754 obserwujących. Drugie miejsce w zestawieniu zajął profil BZWBK - 15,6 tys. Na trzecim miejscu uplasował się ING Bank Śląski – 13,2 tys.

Dalej były profile: mBank (10,5 tys.), Alior Bank SA (8,3 tys.), GPW (7,7 tys.), Idea Bank (6,9 tys.), Citi Handlowy (4,6 tys.), Mastercard Polska (3,8 tys.). Dziesiątkę zestawienia zamyka PKO Bank Polski (3,6 tys.). Profil ten był jednak najbardziej aktywny na Twitterze - w lipcu br. wykonano na nim prawie 1,2 tys. aktywności.

Najczęściej wspominano natomiast w lipcu profil mBanku – 323 wzmianki.

(IKO, 11.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo