Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Instytut Książki chce wydać 2,6 mln zł na promocję czytelnictwa

(fot. pixabay.com)

Instytut Książki wybiera w przetargu agencję reklamową, która przygotuje kampanię promującą czytelnictwo.

Kampania ma być realizowana w czwartym kwartale 2017 roku, a Instytut Książki zamierza przeznaczyć na nią 2,6 mln zł. Wybrana w przetargu agencja ma przygotować m.in. reklamę telewizyjną (przygotowanie spotów i zakup czasu antenowego), reklamę radiową (spoty i zakup czasu antenowego), outdoor (opracowanie i druk materiałów, wynajęcie nośników) i obsługiwać media społecznościowe (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube). Zadaniem agencji będzie też kampania BTL - przygotowanie i wykonanie niekonwencjonalnych działań promocyjnych w przestrzeni publicznej), marketing wirusowy (virale internetowe, memy) i event marketing (eventy promujące czytelnictwo w ramach dużych wydarzeń kulturalnych niezwiązanych z czytelnictwem).

Termin składania ofert upływa 16 sierpnia.

(AMS, 10.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.