Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 30, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat Media wykorzystuje do analiz oprogramowanie TechEdge

(fot. pexels / pixabay.com / lic. CC0)

Polsat Media nawiązał współpracę z firmą TechEdge i wykorzystuje jej aplikacje analityczne.

Programy TechEdge wykorzystują dane instytutów badawczych (m.in. Nielsen, Kantar, GfK), które pomagają analitykom Polsat Media w szacowaniu parametrów planowanych kampanii reklamowych oraz przygotowywaniu analiz rynku reklamy telewizyjnej.
Poza TechEdge Polsat Media korzysta z oprogramowania Arianna oferowanego przez Nielsen Audience Measurement.

(JM, 30.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.