Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 27, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Roman Dudziński digital development managerem w Carat Polska

Roman Dudziński awansował na digital development managera w Carat Polska (fot. materiały prasowe)

Roman Dudziński awansował na digital development managera w domu mediowym Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska). Jest to nowo utworzone stanowisko w firmie.

Jako digital development manager Dudziński będzie odpowiadał za rozwój oferowanych przez Carat usług i produktów digitalowych, a także za działania edukacyjne z tego zakresu. Zajmie się też wsparciem strategicznym zespołów plannerskich i działań new business. 

Roman Dudziński związany jest z Carat Polska od kwietnia 2015 roku. Dotychczas był communications managerem (prowadził projekty dla Microsoftu i Adidasa). Wcześniej pracował w domach mediowych Media Direction OMD i Zenith.


(IKO, 27.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PERSONALIA

Dodano: Sierpień 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Malwina Wróblewska szefową business development w LiquidThread

Malwina Wróblewska związana jest z LiquidThread od 2012 roku (fot. materiały prasowe)

Malwina Wróblewska awansowała na stanowisko szefa działu business development w agencji LiquidThread (dział ten zajmuje się rozwijaniem produktów mediowo-kontentowych).

Wróblewska związana jest z LiquidThread od 2012 roku. Jako project manager prowadziła kampanie m.in. dla marek T-Mobile, Coca-Cola, Deichmann, Frisco.pl. Wcześniej zajmowała się obsługą marki Coca-Cola w agencji w K2. Pracowała też w agencjach Harder & Harder i w Fabryce Pomysłów.


(IKO, 02.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo