Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kamil Bolek wrócił do LifeTube jako dyrektor marketingu

Kamil Bolek został dyrektorem marketingu LifeTube (fot. materiały prasowe)

Kamil Bolek, dotychczasowy head of communication w indaHash, został dyrektorem marketingu w LifeTube, sieci partnerskiej zrzeszającej twórców wideo. Nowo utworzone stanowisko obejmie 1 sierpnia br.

W LifeTube Kamil Bolek będzie zarządzał zespołem odpowiedzialnym za marketing i PR. Zajmie się komunikacją B2B i strategicznym wspieraniem działań sprzedażowych firmy. Doświadczenie z zakresu influencer marketingu będzie wykorzystywać m.in. do "edukacji rynku reklamowego". 

Bolek odszedł z LifeTube w styczniu br. - z siecią związany był od 2014 roku, ostatnio jako PR & brand manager. Przez ostatnie ponad pół roku był szefem komunikacji w indaHash.

"Rozbudowa zespołu i tworzenie jego wyspecjalizowanych segmentów, jak i tworzenie zupełnie nowych produktów to zadania, na które kładziemy duży nacisk. Niedawno komunikowaliśmy otwarcie działu strategii i kreacji, a już teraz możemy pochwalić się obecnością nowego dyrektora marketingu na pokładzie" - komentuje Paweł Stano, prezes LifeTube.

(IKO, 26.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 27, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Roman Dudziński digital development managerem w Carat Polska

Roman Dudziński awansował na digital development managera w Carat Polska (fot. materiały prasowe)

Roman Dudziński awansował na digital development managera w domu mediowym Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska). Jest to nowo utworzone stanowisko w firmie.

Jako digital development manager Dudziński będzie odpowiadał za rozwój oferowanych przez Carat usług i produktów digitalowych, a także za działania edukacyjne z tego zakresu. Zajmie się też wsparciem strategicznym zespołów plannerskich i działań new business. 

Roman Dudziński związany jest z Carat Polska od kwietnia 2015 roku. Dotychczas był communications managerem (prowadził projekty dla Microsoftu i Adidasa). Wcześniej pracował w domach mediowych Media Direction OMD i Zenith.


(IKO, 27.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo