Temat: public relations

Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sean Spicer zrezygnował z funkcji rzecznika prasowego Białego Domu

Sean Spicer rzecznikiem prasowym Białego Domu będzie do końca sierpnia (fot. Shawn Thew/PAP/EPA)

Sean Spicer zrezygnował z funkcji rzecznika prasowego Białego Domu po tym, jak w piątek 21 lipca br. prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump, nominował na stanowisko dyrektora ds. komunikacji Anthony'ego Scaramucciego, finansistę z Nowego Jorku.

Po zaoferowaniu pracy Scaramucciemu, Donald Trump miał zaproponować Seanowi Spicerowi, aby został na stanowisku rzecznika prasowego, raportując do nowego dyrektora komunikacji.

Według "New York Times" Spicer odrzucił tę ofertę uważając, że Trump popełnia błąd nominując Scaramucciego (jest wiceprezesem Banku Eksportu i Importu USA oraz bliskim współpracownikiem Donalda Trumpa).

Rzeczniczką Białego Domu została Sarah Sanders, która dotychczas była zastępczynią Seana Spicera. Nowe obowiązki Sanders przejmie w sierpniu br.


(IKO, 23.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: public relations

Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak przejmą zarządzanie kreacją J. Walter Thompson

Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak zostały dyrektorkami kreacji w J. Walter Thompson (fot. materiały prasowe)

Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak, dyrektorki kreatywne w agencji FCB Warsaw, od września br. przejmą obowiązki szefowych kreacji w agencji J. Walter Thompson.

Drozdowska i Klimczak obejmą stanowisko po Jacku Szuleckim, który, jak już informowaliśmy, kończy pracę w J. Walter Thompson. Obie w FCB Warsaw pracują od 2013 roku. Zaczynały pracę w reklamie w Leo Burnett w 2003 roku. W latach 2004-2006 już pracowały w FCB Warsaw (wówczas Draft FCB).

W FCB Warsaw kreacją zarządzać będą seniorskie teamy kreatywne, a nadzór nad zespołem przejmuje Czesław Plawgo, senior copywriter agencji.

(AMS, 24.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo