Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Lichocka krytykuje pomysł Jakuba Benkego

Joannie Lichockiej nie podoba się, że powstanie organizacja pomagająca opozycji w działaniach marketingowych (fot. Jarosław Roland Kruk - za wikipedia.org)

Joanna Lichocka, poseł Prawa i Sprawiedliwości skrytykowała przedstawicieli branży reklamowo-marketingowej, którzy chcą społecznie pomagać opozycji.

Jakub Benke, prezes zarządu Jet Story, skierował na Facebooku do Jakuba Bierzyńskiego, prezesa domu mediowego OMD, propozycję, aby „stworzyć społeczną organizację, która w profesjonalny, systematyczny sposób zajmie się prodemokratycznym (i częściowo antyrządowym) marketingiem: cele, strategia, kreacja i publikacja w mediach”. Zarówno Bierzyński, jak i Rafał Ciszewski, prezes zarządu K2 oraz Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający DDB&tribal i prezes SMK SAR w rozmowie z Press.pl z 21 lipca br. przychylnie odnieśli się do tej propozycji.
Pomysł nie spodobał się posłance Joannie Lichockiej, która w programie „Pod Przykryciem” w Telewizji Republika ostrzegała: "W tej chwili poleciłabym rozwadze, czy przypadkiem nie jesteśmy podmiotem działań profesjonalistów od marketingu, od propagandy, do działań społecznych. Czy to wszystko nie jest działalność marketingowa. Ten protest ma trwać, ma być gorący sierpień, przestrzegałabym przed uleganiem tym wpływom, przestrzegam by nie dać się sprowokować".

(IKO, 22.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Kroi się rewolucja” - pod takim hasłem wchodzi na rynek marka Wawrzyniec

Streetcom Polska obsługuje markę Wawrzyniec (fot. materiały prasowe)

Agencja Streetcom Polska realizuje całościową kampanię wprowadzającą na rynek pasty warzywne Wawrzyniec (ZT Kruszwica). Klient został pozyskany w drodze przetargu.

Streetcom Polska odpowiada za strategię, kreację, zakup mediów i egzekucję działań. Celem kampanii „Warzywna rewolucja” jest zapoznanie konsumenta z produktem. Aktywności prowadzone będą przede wszystkim w internecie, ale także w punktach sprzedaży (materiały POS). Realizacji pierwszych działań towarzyszy hasło „Kroi się rewolucja”.
W ramach promocji marki Wawrzyniec zaplanowano na ten rok działania w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami oraz szeroko zakrojone kampanie product i idea seeding, bazujące na zaangażowaniu 100 tys. konsumentów wybranych ze społeczności Streetcom.

(IKO, 25.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY