Temat: You Tube

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Studio Tymbark liderem wśród kanałów sektora FMCG na YouTube

Studio Tymbark prowadzone jest przez youtuberów (fot. screen/kanał Studio Tymbark)

Istniejący od marca 2016 roku kanał Studio Tymbark jest najchętniej subskrybowany na polskim YouTube wśród profili marek zaliczanych przez firmę Sotrender do sektora FMCG.

Z raportu Sotrendera wynika, że na koniec czerwca br. kanał Studio Tymbark (Maspex) miał 211 tys. subskrypcji, czyli o 9 proc. więcej niż w maju br. Na drugim miejscu uplasował się kanał KuchniaLidla.pl (Lidl) – 145 tys. subskrypcji (wzrost o 7 proc.). Trzeci był kanał MakeupTV (Avon) – 72 tys. subskrypcji (wzrost o 1 proc.).
Dalej są kanały: Studio Kobiet (Lirene) - 66 tys. subskrypcji, Kinder Niespodzianka (Ferrero) - 61 tys., MożnaInaczej (Hoop Cola) - 42 tys., Semilac (Semilac) - 23 tys.

(IKO, 22.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Lichocka krytykuje pomysł Jakuba Benkego

Joannie Lichockiej nie podoba się, że powstanie organizacja pomagająca opozycji w działaniach marketingowych (fot. Jarosław Roland Kruk - za wikipedia.org)

Joanna Lichocka, poseł Prawa i Sprawiedliwości skrytykowała przedstawicieli branży reklamowo-marketingowej, którzy chcą społecznie pomagać opozycji.

Jakub Benke, prezes zarządu Jet Story, skierował na Facebooku do Jakuba Bierzyńskiego, prezesa domu mediowego OMD, propozycję, aby „stworzyć społeczną organizację, która w profesjonalny, systematyczny sposób zajmie się prodemokratycznym (i częściowo antyrządowym) marketingiem: cele, strategia, kreacja i publikacja w mediach”. Zarówno Bierzyński, jak i Rafał Ciszewski, prezes zarządu K2 oraz Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający DDB&tribal i prezes SMK SAR w rozmowie z Press.pl z 21 lipca br. przychylnie odnieśli się do tej propozycji.
Pomysł nie spodobał się posłance Joannie Lichockiej, która w programie „Pod Przykryciem” w Telewizji Republika ostrzegała: "W tej chwili poleciłabym rozwadze, czy przypadkiem nie jesteśmy podmiotem działań profesjonalistów od marketingu, od propagandy, do działań społecznych. Czy to wszystko nie jest działalność marketingowa. Ten protest ma trwać, ma być gorący sierpień, przestrzegałabym przed uleganiem tym wpływom, przestrzegam by nie dać się sprowokować".

(IKO, 22.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo