Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bierzyński i Benke chcą pomagać opozycji w działaniach marketingowych

Jakub Bierzyński (fot. archiwum)

Przedstawiciele branży reklamowo-marketingowej chcą społecznie pomagać opozycji. Uważają, że w ten sposób pomogą Polsce pozostać krajem prawa.

"Jak wielu z Was zmagam się z pytaniem: co robić? Otóż (...) uważam, że powinniśmy stworzyć społeczną organizację, która w profesjonalny, systematyczny sposób zajmie się prodemokratycznym (i częściowo antyrządowym) marketingiem: cele, strategia, kreacja i publikacja w mediach. Ludzi i całych firm chętnych do darmowej pomocy znajdziemy teraz aż za wiele. A podobno się na tym znamy" - napisał na swoim profilu na Facebooku Jakub Benke, prezes zarządu Jet Story, wcześniej prezes Starcom MediaVest Group.

Benke propozycję skierował bezpośrednio do Jakuba Bierzyńskiego, prezesa domu mediowego OMD, a pod jego wpisem pojawiło się ponad 100 komentarzy.

- To pomysł Kuby, a jego w tej chwili nie ma w Polsce. Na przyszły tydzień mamy zaplanowane spotkanie, w którym o tym wszystkim będziemy rozmawiać. Wtedy przyjedzie czas na konkrety - zapowiada Bierzyński.

Rafał Ciszewski, prezes zarządu K2, deklaruje, że włączy się do tej inicjatywy. - Wyobrażam sobie, że będzie to działanie na rzecz społeczeństwa w sytuacji, gdy pojawiły się poważne zagrożenia. Myślę, że będzie to ruch społeczny, coś w rodzaju think tanku, który będzie działał w oparciu o narzędzia strategiczne i doświadczenie ludzi z marketingu - mówi Ciszewski. - Zadaniem tej organizacji powinno być opracowanie strategii działania zmierzającej do uporządkowania chaotycznych ruchów marketingowych opozycji - dodaje. I podkreśla: - Będzie to ruch obywatelski osób prywatnych, a nie przedstawicieli firm.

Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający DDB&tribal i prezes SMK SAR: - Uważam, że wszyscy profesjonaliści, ponad podziałami politycznymi, powinni robić, co mogą, by Polska pozostała państwem prawa - powiedział. Dodaje, że gdy pomysł się wykrystalizuje, chętnie się do niego dołączy.

(AMS, 21.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: You Tube

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Studio Tymbark liderem wśród kanałów sektora FMCG na YouTube

Studio Tymbark prowadzone jest przez youtuberów (fot. screen/kanał Studio Tymbark)

Istniejący od marca 2016 roku kanał Studio Tymbark jest najchętniej subskrybowany na polskim YouTube wśród profili marek zaliczanych przez firmę Sotrender do sektora FMCG.

Z raportu Sotrendera wynika, że na koniec czerwca br. kanał Studio Tymbark (Maspex) miał 211 tys. subskrypcji, czyli o 9 proc. więcej niż w maju br. Na drugim miejscu uplasował się kanał KuchniaLidla.pl (Lidl) – 145 tys. subskrypcji (wzrost o 7 proc.). Trzeci był kanał MakeupTV (Avon) – 72 tys. subskrypcji (wzrost o 1 proc.).
Dalej są kanały: Studio Kobiet (Lirene) - 66 tys. subskrypcji, Kinder Niespodzianka (Ferrero) - 61 tys., MożnaInaczej (Hoop Cola) - 42 tys., Semilac (Semilac) - 23 tys.

(IKO, 22.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo