Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał TVN Turbo wyprzedził Polsat Play, HGTV ma taki udział jak Polsat Cafe

(fot. pixabay.com)

Wśród kanałów lifestylowych w pierwszym półroczu br. TVN Turbo pod względem oglądalności wyprzedził Polsat Play. HGTV (Grupa TVN) osiąga taki sam wynik jak Polsat Cafe.

W pierwszym półroczu br. najpopularniejszym kanałem lifestylowym był TVN Style, który uzyskał 0,66 proc. udziału w rynku wobec 0,69 proc. w pierwszym półroczu ub.r. Na drugie miejsce awansował TVN Turbo, zwiększając udział z 0,51 proc. do 0,53 proc. Trzeci był Polsat Play, który zanotował spadek z 0,57 proc. do 0,5 proc. Dalej, z udziałem na poziomie 0,4 proc., był Polsat Cafe (minimalny wzrost z 0,39 proc.) wraz z HGTV – w ub.r. TVN Meteo Active uzyskał 0,1 proc. (HGTV zastąpił TVN Meteo Active 7 stycznia br.).

Spośród kanałów lifestylowych z pierwszej dziesiątki wyniki rok do roku poprawiły: Domo+ (ITI Neovision) – wzrost z 0,14 proc. do 0,17 proc., Travel Channel (Grupa TVN) – z 0,11 proc. do 0,15 proc., Food Network (Grupa TVN) – z 0,09 proc. do 0,1 proc. i BBC Brit (BBC Worldwide) – z 0,09 proc. do 0,1 proc. Spadki zanotowały natomiast: TLC (Discovery Networks) – z 0,3 proc. do 0,23 proc., Kuchnia+ (ITI Neovision) – z 0,1 proc. do 0,08 proc., a także trzy stacje z identycznym udziałem 0,05 proc.: Discovery Life (Discovery Networks; 0,06 proc. rok wcześniej), Lifetime (A+E Networks Poland; 0,06 proc.) i BBC Lifestyle (BBC Worldwide; 0,06 proc.).
W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) TVN Style rok do roku poprawił udział z 0,92 proc. do 0,98 proc. Drugi był TVN Turbo z 0,9 proc. (wzrost z 0,8 proc.), a trzeci Polsat Play – 0,57 proc. (spadek z 0,68 proc.). W pierwszej dziesiątce znalazły się także: HGTV – 0,51 proc. (0,09 proc. TVN Meteo Active rok wcześniej), Polsat Cafe – 0,42 proc. (0,35 proc.), TLC – 0,33 proc. (0,38 proc.), Domo+ - 0,19 proc. (0,14 proc.), BBC Brit – 0,18 proc. (0,18 proc.), Travel Channel – 0,16 proc. (0,12 proc.) i Food Network – 0,14 proc. (0,1 proc.)

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 16.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krystyna Pawłowicz zachęca KRRiT do odbierania koncesji "niesłusznym" mediom

Krystyna Pawłowicz zarzuca mediom komercyjnym, że "podkręcają emocje nienawiści, instruują na bieżąco bojówki i chuliganerię zbowidowsko-lewacką" (fot. Lukas Plewnia/www.polen-heute.de)

Posłanka PiS Krystyna Pawłowicz napisała na Facebooku: "macki totalnej opozycji, ich wyrobnicy, manipulacjami lub bezpośrednio, bez skrępowania nawołują do blokowania reform i obalenia demokratyczne wybranych polskich władz".

Krystyna Pawłowicz zarzuciła mediom komercyjnym, że "podkręcają emocje nienawiści, instruują na bieżąco bojówki i chuliganerię zbowidowsko-lewacką". Dalej we wpisie pyta retorycznie: "CZY jednak zachęcanie, a nawet WZYWANIE DO OBALENIA legalnych władz jest zadaniem dopuszczonym koncesjami na nadawanie programów rtv ?". Posłanka przywołuje także przepisy, na podstawie których mediom mogłaby zostać odebrana koncesja: »Art.18 urtv: "...audycje lub inne przekazy NIE MOGĄ PROPAGOWAĆ działań SPRZECZNYCH z prawem i z polską racją stanu..."Art.36 ust.2 urtv, który zezwala na cofnięcie koncesji rtv gdy działalność nadawcy " stwarza ZAGROŻENIE dla BEZPIECZEŃSTWA i obronności państwa". KRAJOWA RADO RADIOFONII i TELEWIZJI – DO ROBOTY!!! Proszę wykonywać swe konstytucyjne i ustawowe zadania, stosować przyznane Radzie środki prawne!!! Czy tam w ogóle ktoś urzęduje???« - kończy post posłanka Pawłowicz.


(JOK, 17.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo