Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MiniMini+ z aplikacją mobilną dla dzieci

Wodny Świat Rybki MiniMini (screen za YouTube.com)

"Wodny Świat Rybki MiniMini" to aplikacja kanału MiniMini+, dzięki której dzieci mogą się opiekować wirtualną rybą.

Aplikacja jest grą na zasadzie tamagochi, gdzie dziecko musi opiekować się Rybką MiniMini, dbając, żeby miała m.in. regularne posiłki i zabawy. Gra ma rozwijać zdolności manualne, ćwiczyć pamięć i edukować ekologicznie. Jest w niej też specjalna strefa rodzica z informacjami o MiniMini+ i NC+ Go.

Aplikacja jest darmowa i dostępna na urządzeniach mobilnych z systemami Android lub iOS.

(JM, 15.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tele Tydzień" utrzymuje wysoką sprzedaż

(fot. Free-Photos / pixabay.com / lic. CC0)

"Tele Świat" i "TV 14" w kwietniu br. poprawiły sprzedaż - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Wśród pism telewizyjnych najlepiej sprzedaje się "Tele Tydzień".

Wśród tygodników telewizyjnych najlepszą sprzedaż ma "Tele Tydzień" - w kwietniu br. jego sprzedaż wyniosła 768 200 egz. i była niższa o 0,85 proc. w porównaniu z kwietniem ub.r. Drugi w tym segmencie jest tygodnik "To & Owo" - 303 747 egz. (spadek o 4,66 proc.), trzeci "Magazyn Telewizyjny Kurier TV" - 149 998 egz. (spadek o 10,34 proc.).

Spośród tv guide'ów będących dwutygodnikami najwyższą średnią sprzedaż w kwietniu br. miał "Tele Świat" - 345 873 egz. (wzrost o 6,97 proc. w porównaniu z kwietniem ub.r.). Wzrost sprzedaży odnotował też "TV 14" - o 7,56 proc., do 205 499 egz. Na trzecim miejscu jest "Świat Seriali" - 167 028 egz. (spadek o 11,25 proc.). Wzrost w segmencie dwutygodników zanotował też "Tele Max" - o 0,34 proc., do 147 571 egz.

Wszystkie wymienione tytuły należą do Wydawnictwa Bauer. (JM)

(a,d, 15.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo